تعیین ۵ نقطه در شهر دیواندره برای تبلیغات انتخابات

شهردار دیواندره از تعیین ۵ نقطه در این شهر برای انجام تبلیغات داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت:داوطلبان و هوادارانشان فقط از این اماکن برای انجام تبلیغات استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد محمودی گفت: یکی از مهمترین رویداد‌های سال ۹۸ برگزاری انتخابات یازدهیمن دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند است که تمهیدات لازم برای تبلیغات نامزد‌های این دوره در این شهر اتخاذ شده است.

او افزود: بحث تبلیغات نامزد‌های این دوره از انتخابات یکی از مهمترین مواردی بود که شهرداری در خصوص آن برنامه ریزی لازم را در جهت جلوگیری از آشفتگی چهره شهر و تضعیف حقوق کاندیدا‌ها در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار دیواندره افزود: با هدف فضاسازی مناسب جهت حضور پرشور مردم در انتخابات و همچنین ایجاد فضا برای معرفی کاندیدا‌ها و شناخت بهتر مردم از طرح‌ها و برنامه های، جلسات مختلفی با نمایندگان داوطلبان در شهرداری برگزار کرده و آن‌ها را در جریان تصمیمات و تمهیدات اتخاذ شده، قرار دادیم.

محمودی از تعیین ۵ نقطه در شهر دیواندره برای انجام تبلیغات داوطلبان انتخاباات مجلس در حوزه انتخابیه سنندج، کامیاران و دیواندره خبر داد و یادآور شد: کاندیدا‌ها فقط مجاز به تبلیغات در نقاط تعیین شده هستند و اکیپ بازرسی شهرداری در زمان تبلیغات نسبت به جمع آوری تبلیغات در سایر اماکن اقدام میکند.

او تاکید کرد: مکان‌های تعیین شده شامل میدان امام جنب مجتمع فرهنگی هنری، میدان دایک جنب جهاد کشاورزی و جنب دانشگاه علمی کاربردی است و به غیر از این مکان ها، چسباندن عکس و تبلیغات در سایر نقاط ممنوع و ضمن جمع آوری آن‌ها مراتاب تخلف به مجاری قانونی اعلام می‌شود.

شهردار دیواندره با بیان اینکه این انتخابات در ماه پایانی سال و در آستانه فرا رسیدن سال نو برگزار می‌شود از هواداران کاندیدا‌ها درخواست کرد از دیوارنویسی و چسباندن پوستر برجداره معابر اصلی سطح شهر خودداری کنند تا چهره شهر آسیب نبیند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.