نسل جوان مکتب حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار دهند/ امامت و ولایت، اساس انقلاب اسلامی است

امام جمعه یزد گفت: نظام آموزشی کشور در خصوص تبیین مکتب امامت و ولایت جدی‌تر وارد میدان شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، آیت الله محمد رضا ناصری نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در نشست نمایندگی بنیاد بین المللی غدیر استان، گفت: حضور فعال دستگاه ها، نهاد‌ها و همچنین حمایت از مجموعه‌های مردمی به منظور بزرگداشت ایام میلاد حضرت علی (ع) و عید غدیر از موارد مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او افزود: بحث امامت و ولایت، اساس انقلاب اسلامی است لذا باید این موضوع در طول سال در زندگی مردم جاری و ساری باشد.

آیت الله ناصری ادامه داد: مسئله غدیر نباید تنها به یک ایام خاص محدود شود و نسل جوان و نوجوان ما باید بدانند که چرا ما مکتب حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار داده و بر پیاده شدن آن در جامعه اصرار می‌کنیم.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد بیان کرد: بنیاد بین المللی غدیر و فعالان این حوزه باید بحث محتوا و آموزش را در خصوص مسئله غدیر در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

امام جمعه یزد ادامه داد: اگر ما تنها بتوانیم حدیث ثقلین را به خوبی در جامعه تبیین کنیم بسیاری از مباحث و شبهات ایجاد شده در خصوص مسئله امامت و ولایت حل خواهد شد.

آیت الله ناصری اضافه کرد: باید نظام آموزشی کشور اعم از آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در خصوص تبیین بحث امامت و ولایت را در جامعه جدی‌تر وارد میدان شوند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار