رئیس بسیج کارگران کشور در ساوه:

کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

رئیس بسیج کارگران کشور در ساوه گفت: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی در حال ایثار هستند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  رعیتی فرد رئیس بسیج کارگران کشور در مراسم افتتاح پایگاه بسیج کارگری سردار شهید قاسم سلیمانی در شرکت گاز لوله شهر صنعتی کاوه ساوه با اشاره به تلاش‌های کارگران برای رونق تولید در کشور اظهار گفت: تعطیلی هر کارخانه ضرر‌های زیادی را به تولید کشور وارد می‌کند و کارگران در خط مقدم این جبهه در حال ایثار هستند.

کارگران سربازان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

رعیتی فرد بر رونق تولید و حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد و افزود: ما در یک جنگ اقتصادی هستیم و برای پیروزی در این نبرد بایستی از کالای ایرانی حمایت کنیم و از ظرفیت بخش خصوصی نیز بهره ببریم.

او اضافه کرد: دشمنان با تمام قوا درصدد ضربه زدن به توان اقتصادی نظام هستند، اما کارگران و کارفرمایان ما با تمام توان با آنان مبارزه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج کارگری کشور بر ارتقای کیفیت محصولات حوزه صنعت تأکید کرد و بیان کرد: تأمین کالای داخل و افزایش صادرات محصولات ایرانی در گرو ارتقای کیفیت محصولات ساخت داخل است و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد.

او با تأکید و بر حفظ استقلال در حوزه اقتصادی تصریح کرد: دشمن از گسترش قدرت جمهوری اسلامی ایران هراس دارد و در تلاش برای شکستن محور مقاومت است تا از نشر تفکر بسیجی و فرهنگ شهادت جلوگیری کند.

رعیتی فرد بیان کرد: اجرایی کردن شیفت ایثار در کارخانجات و استقبال خوب کارگران بسیجی از این طرح پیامد‌های بسیار خوبی به دنبال داشت و به این نتیجه رسیدیم که با کار جهادی می‌توانیم به اهداف خود برسیم.

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی ضمن گلبارن مزار شهدای گمنام شهر صنعتی کاوه، و دیدن دو واحد تولیدی پایگاه بسیج سردار شهید قاسم سلیمانی در شرکت گاز لوله شهر صنعتی کاوه را افتتاح کردند.

انتها یپیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.