رادولوویچ: پیروزی مهمی برابر صنعت نفت آبادان بدست آوردیم/ باید تیم ذوب آهن را به ثبات برسانیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم صنعت نفت آبادان یکی از بهترین تیم های حاضر در لیگ برتر است و برد مهمی مقابل این تیم کسب کردیم.

رادولوویچ: پیروزی مهمی برابر صنعت نفت آبادان بدست آوردیم/ باید تیم ذوب آهن را به ثبات برسانیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میودراگ رادولوویچ، سرمربی ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار با صنعت نفت اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و برد خیلی مهمی هم به دست آوردیم. می‌دانم نفت یکی از بهترین تیم‌های حاضر لیگ برتر است و نتایج خوبی هم تاکنون در لیگ گرفته است. از شرایط تیم راضی هستم و در این بازی ۸۰ دقیقه بر حریف تسلط داشتیم، کرنر‌ها و موقعیت‌های گل بیشتری داشتیم.

او افزود: البته یک پنالتی هم از دست دادیم و در صورت گل شدن آن پنالتی، گره بازی زودتر باز می‌شد. این قول را به هواداران می‌دهم که بعد از ۲ هفته تعطیلی لیگ که داشتیم ذوب آهن بهتری را خواهند دید.

خلیل می‌تواند بهترین دروازه بان آسیا شود 

سرمربی ذوب آهن در مورد درخشش مهدی خلیل دروازه بان تیم ذوب آهن گفت: باید بگویم در بازی اول ۴۵ دقیقه خوب بازی کردیم و مقابل تراکتور ۷۰ دقیقه خوب بازی کردیم و امروز هم بیشتر دقایق بازی برتر بودیم. این برد را مدیون همه بازیکنان هستیم. البته با خلیل من در گذشته کار کرده‌ام و او می‌تواند یکی از بهترین دروازه بان‌های آسیا باشد.

رادولوویچ درباره  اینکه بهتر نیست ذوب آهن بیشتر گل بزند، بیان کرد: ذوب آهن در نیم فصل اول چند گل زده بود؟ ۳ بازی ۳ گل زدیم و تلاش خودمان را هم انجام می‌دهیم. این نکته را فراموش نکنید که دارکو مهاجم جدید فقط ۱۰ روز است به تیم اضافه شده و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم. ابتدا باید تیم را به ثبات برسانیم. فراموش نکنیم امروز فرصت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم.

در بازی با تراکتور استحقاق کسب یک امتیاز را داشتیم 

سرمربی ذوب آهن در مورد ارزیابی تیمش در این مسابقه عنوان کرد: بازی مسلطی بر حریف داشته باشیم. به خاطر فشردگی بازی‌ها شرایط سخت است، اما برنامه ما این است که بازی به بازی بهتر شویم. در بازی با تراکتور هم مستحق یک امتیاز بودیم، اما بازی را واگذار کردیم. در حال حاضر بهترین عملکرد را داشتیم.   

او در پایان در مورد اینکه توانسته نظم تاکتیکی مورد نظرش را در تیم ایجاد کند یا نه اظهار کرد: تقریبا تمام خواسته‌هایم را در زمین اجرا می‌کنند، اما نه به طور کامل، هنوز آن طور که باید و شاید این مسئله تحقق پیدا نکرده است. تیم ما شایسته حمایت بیشتر و حضور هواداران بیشتر در ورزشگاه است. به خصوص در بازی‌های مهمی مثل بازی امروز نیاز به حضور بیشتر تماشاگران داریم.


بیشتر بخوانید: ذوب آهن یک - صنعت نفت صفر/ سه امتیاز با ارزش رادولوویچ در خانه


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار