رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران مطرح کرد؛

لزوم ورود سازمان محیط زیست به موضوع فعالیت دلفیناریوم برج میلاد

نوری گفت: باید از سازمان محیط زیست پرسید که چرا مجوز فعالیت مجموعه ای مانند دلفیناریوم برج میلاد را داده است.

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح اقدام‌های انجام شده پس از بازدید از مجموعه دلفیناریوم برج میلاد گفت: همان‌گونه که در بازدید خود از این مجموعه اعلام کردم فعالیتی مانند دلفیناریوم نباید در مجموعه‌های شهرداری تهران انجام شود و من مخالف فعالیت آن در هر مجموعه ای  هستم.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران ادامه داد: باید از محیط زیست پرسید که چرا برای فعالیت مجموعه دلفیناریوم مجوز‌های این چنینی صادر می‌کند و اگر پیمانکار مجموعه دلفیناریوم مجوز فعالیت کسب کرده نمی‌توان گفت که فعالیت دلفیناریوم غیر قانونی بوده است.


بیشتر بخوانید: تکذیب ادعای پیمانکار دلفیناریوم برج میلاد/ «ایران مال» مشتری دلفیناریوم برج میلاد نیست! 


صدراعظم نوری با تاکید بر این نکته که نمی‌توانیم حیوانات را در هر شرایطی نگهداری کنیم، تاکید کرد: شرایط نگهداری حیوانات به ویژه حیوانات دست آموز شرایط و امکانات ویژه‌ای را می‌طلبد و باید گفت نباید بستری فراهم شود که آن‌ها در معرض آسیب و خطر قرار بگیرند.

او ادامه داد: مرگ پایان هر موجودی است اما باید بررسی شود که نگهداری و نحوه رسیدگی به حیوانات در مجموعه های مانند باغ وحش و دلفیناریوم بر اساس اصول است یا خیر.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار