روز هفتم جشنواره تئاتر فجر چگونه گذشت؟/ حضور آقای وزیر در تئاتر شهر

در هفتمین روز سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دیدار تئاتری‌ها رفت.

روز هفتم جشنواره تئاتر فجر چطور گذشت؟ /حضور آقای وزیر در تئاتر شهربه گزارش خبرنگار حوزه تئاتر  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، هفت روز از جشنواره تئاتر فجر گذشته و تاکنون نمایش‌های بسیاری در بخش‌های خیابانی، به علاوه فجر، رادیو تئاتر و صحنه‌ای اجرا شده است.

در روزهفتم سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر نمایش‌های بیگانه در خانه، مهندس واشینگ کلوز و صدمین سالگرد فتح گریه در تالار‌های اصلی، سایه و قشقایی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفتند.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با هیئت همراه به تماشای نمایش صدمین سالگرد فتح گریه نشست و پس از ثبت عکس یادگاری با عوامل نمایش، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.

تالار مولوی میزبان نمایش «مده آ» به کارگردانی نوشین یوسفی بود که به زبان کردی اجرا می شود. تماشاخانه ایرانشهر هم تنها نمایش «غم نومه وطن و تن» را میزبان بود که ساعت ۲۰:۳۰ اجرا شد.

تاکنون استقبال نسبتاً خوبی از نمایش‌ها به عمل آمده، اما نمایش مده آ که به زبان کردی است، در بین دیگر نمایش‌ها از تماشاچی کمتری برخوردار بوده است.

نمایش بیگانه در خانه که بیش از سایر نمایش‌ها اجرا شده و تا فردا ادامه خواهد داشت، بیشترین مخاطب را به خود جلب می‌کند که حضور نوید محمدزاده می‌تواند یکی از دلایل این استقبال باشد.

در بخش خیابانی هم نمایش‌های زنی اینجا نمانده، بهار میاد، خردل لای نون، تنها یک زمین داریم و قهرمان کیست از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در محوطه تئاتر شهر، دوستداران تئاتر را دور هم گرد آوردند.

در انتظار گودو، یک شهر پراز قصه، وقتی همه خواب بودیم، ماندات، خوابمردگی، دختر/پسر، چنگار و وجود هم نمایش‌های بخش به علاوه فجر در روز هشتم بودند.

گفتنی است سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر تا ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار