در بسته حوادث امروز بخوانید؛

دستگیری ۶۷ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در "کاشان/ دستگیری پزشک متخلف حین عمل جراحی زیبایی

مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز شانزدهم بهمن ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

دستگیری ۶۷ نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی در "کاشان

سرهنگ "علی قربانی" سرپرست انتظامی شهرستان کاشان اظهار داشت: در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی، خرده فروشان مواد مخدر، معتادان تابلو، متهمان تحت تعقیب مراجع قضائی و افراد قانون گریز، یک طرح عملیاتی ضربتی اجرایی شد.

او ادامه داد: در نتیجه اجرای طرح عملیاتی ۷ نفر اراذل و اوباش معروف، ۱۲ نفر فروشنده مواد مخدر، ۱۴ سارق، ۳۴ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و طی بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از ۷۵ گرم انواع مواد مخدر آماده توزیع و ۳۰ قبضه قمه و سلاح سرد کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان کاشان از تداوم اینگونه طرح‌های پلیس خبر دادو اظهار داشت: پلیس هرگز اجازه جولان به مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه را نخواهد داد و اینگونه افراد بدانند نیروی انتظامی با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند.
 

دستگیری پزشک متخلف حین عمل جراحی زیبایی

سرهنگ "محمدحسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی اصفهان با اشراف اطلاعاتی بالایی که داشتند از انجام خدمات پزشکی و درمانی توسط یک پزشک جراح که از خدمات پزشکی محروم شده بود مطلع و وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد این پزشک به دلیل محکومیت قضائی به مدت ۱۰ سال از انجام خدمات پزشکی و درمانی در کل کشور محروم شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی یک مطب پزشکی را که این پزشک در آنجا خدمات ارائه می‌داد شناسایی و حین عمل جراجی زییایی بینی او را دستگیر کردند.
سرهنگ اسماعیلی با اشاره به پلمب شدن مطب این پزشک اظهار داشت: در این رابطه پرونده تشکیل و پزشک متخلف نیز برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان اصفهان در پایان عنوان داشت: نیروی انتظامی با اینگونه افراد که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قاطع وقانونی می‌کند و اجازه فعالیت به آنان هرگز داده نخواهد شد.
 

دستگیری سارقان احشام در "نایین

سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نایین اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر سرقت احشام از یک دامداری در شهرستان "نایین" بلافاصله گشت انتظامی وارد عمل شد.

او افزود: ماموران گشت انتظامی دو دستگاه خودرو متعلق به سارقان را شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از خودرو‌های سارقان ۱۸ راس دام مسروقه کشف و تحویل مالک آن‌ها شدند.

سرهنگ کاکاوند ادامه داد: در این عملیات ۵ سارق احشام دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان در برابر مجرمان و قانون شکنان ایستاده و اجازه سرکشی و جولان را به آنان نخواهد داد.
 

کشف ۴۰ تن مواد مخدر یک کشف بی سابقه درطول تاریخ پلیس اصفهان

سردار "مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران هستیم که این ایام را به سربازان حضرت "بقیه الله اعظم اروحنا فداه" و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تبریک می‌گویم.

او با اشاره به اینکه در چنین ایامی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ مردم انقلابی، مسلمان، مومن و متدین ایران، یکپارچه آمدند و فریاد زدند که ما جمهوری اسلامی می‌خواهیم بیان داشت: وقتی که ریشه‌های انقلاب یا علت‌های ایجاد انقلاب اسلامی را بررسی می‌کنیم می‌بینیم که در شعار‌های اساسی و محوری انقلاب اسلامی خواسته‌های مردم نهفته است و آن‌ها را فریاد می‌زدند که یکی از آن شعار‌ها که بعنوان ریشه انقلاب نیز یاد می‌شود، شعار "استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" بود.

این مقام انتظامی بیان داشت: انقلاب اسلامی برای کشور ما که کاملا وابسته بود و اراده سیاسی نداشت، استقلال سیاسی کامل به ارمغان آورد و امروز به جایی رسیده ایم که در پاسخ اقدام تروریستی کشور تروریستی آمریکا، مهم‌ترین پایگاه نظامی آن کشور در منطقه یعنی "عین الاسد" را مورد هدف و اصابت موشک قرار دادیم.

سردار معصوم بیگی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات هستیم اظهار داشت: انقلاب اسلامی به مردم کشورمان آزادی هدیه داد بطوری که امروز مهم‌ترین و بالاترین سطوح کشور با رأی مستقیم و غیر مستقیم مردم انتخاب می‌شوند.

او ادامه داد: علی رغم اینکه کشورمان در تحریم‌های مستمر قرار دارد به برکت انقلاب اسلامی و برکت خون شهیدان عزیزمان موفق شده ایم پیشرفت‌های خوبی در زمینه‌های مختلف داشته باشیم و کشورمان از لحاظ علمی، فناوری، توسعه و آبادانی با دوره قبل از انقلاب اصلاً قابل مقایسه نیست.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) فرمودند: "آینده درخشانی در پیش روی این ملت عزیز قرار دارد"، انشاءالله با تلاش و کار جهادی و شکر گزاری خدای متعال به اهداف والاتری که شایسته مردم کشورمان است دست پیدا خواهیم کرد.

سردار مهدی معصوم بیگی اشاره‌ای نیز به ظلم و ستم دوران طاغوت کرد و بیان داشت: شرم آور بود در کشوری که مهد تشیّع بود، مشروب فروشی، بی بند وباری، نوچه پروری، یاغی گری و باج گیری رایج بود که به برکت انقلاب، نظام اسلامی در کشورمان ایجاد شد و گردن گردنکشان شکسته شد و اُبهت پوشالی آنان فرو ریخت.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: مجموعه انتظامی استان اصفهان نیز در حوزه‌های مختلف دستاورد‌های خوبی را بدست آورده و همه مؤلفه‌های امنیت در این استان بهبود و ارتقاء یافته است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: در سال جاری ۴۰ تن مواد مخدر در استان اصفهان کشف شد که یک رکورد استثنایی است و در طول تاریخ نیروی انتظامی در استان اصفهان فاقد سابقه بوده است.

سردار معصوم بیگی در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مجموعه‌ای است که کارکنان آن تلاش می‌کنند امنیت را که مهم‌ترین نیاز جامعه است برآورده کنند و این نیاز بدست نمی‌آید مگر با جهاد و تلاش و از خود گذشتگی وشب زنده داری و با نیت‌های خالص و پاک، که حتماً این چشمان بیدار و قلب‌های تپنده در پیشگاه خدای متعال پاداش دارند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار