سردار آزادی:

١٥١ هزار رده بسیج مجری برنامه‌های دهه فجر در سراسر کشور هستند

رئیس کارگروه بسیج ستاد دهه فجر گفت: ١٥١ هزار رده بسیج، مجری برنامه‌های دهه فجر در سراسر کشور هستند.

١٥١ هزار رده بسیج مجری برنامه‌های دهه فجر در سراسر کشور هستندبه گزارش  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار عبدالرضا آزادی امروز در نشست خبری خود پیرامون اقدامات کارگروه بسیج ستاد دهه فجر اظهار کرد: کار گروه بسیج از هفته اول دیماه با حضور همه رده‌های اقشاری و نمایندگان استانی بسیج و نمایندگانی از جبهه انقلاب شروع به کار کرد.

رئیس کارگروه بسیج ستاد دهه فجر افزود: تلاش خود را بر تبیین دستاورد‌های انقلاب خصوصا مواردی که در بیانیه گام دوم آمده است، گذاشتیم تا این موارد در لابلای برنامه‌های بسیج در این ایام مورد توجه قرار گیرد.

او تاکید کرد: ١٥١ هزار رده بسیج مجری برنامه‌های دهه فجر در سراسر کشور هستند که مرکز ثقل آن‌ها در پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمام محلات است.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: مراسم عطر افشانی حرم مطهر بنیانگذار انقلاب را با حضور بسیجیان استان اصفهان و شهرکاشان را برگزار کردیم. در این مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و انقلاب صورت گرفت.

رئیس کارگروه بسیج ستاد دهه فجر افزود: امسال استان هرمزگان را به عنوان میزبان اردو‌های عمران و آبادی انتخاب کردیم که جمعی از نخبگان و صاحبنظران و مردم از قشر‌های مختلف از پالایشگاه خلیج فارس و نیز دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های نظامی کشور در این استان بازدید می‌کنند.

او تاکید کرد: در این ایام، گسترش فعالیت‌های بسیج در نقاط محروم و نقاط سیل زده سیستان وبلوچستان و هرمزگان داریم و جشنواره ملی جهادگران در ١٦و١٧بهمن در تهران برگزار می‌شود و جهادگران برتر در این مراسم شرکت می‌کنند و از گروه‌های برتر تقدیر می‌شود. بیش از ١٠هزار گروه جهادی فعال در سطح کشور داریم که تشکیل این گروه‌ها از دستاورد‌های انقلاب است.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: برای فردا ١٦ بهمن یادواره سراسری دانش آموزان شهید تحت عنوان لاله‌های روشن را بر گزار خواهیم کرد. تعداد ٤٠هزار یادواره با همکاری آموزش و پرورش در این ایام برگزار خواهیم کرد.

رئیس کارگروه بسیج ستاد دهه فجر افزود: حدود هزار گروه سرود از پایگاه‌های بسیج در این ایام در پاتوق‌های سرود در پارک‌ها و میادین شهر‌ها سرود‌های انقلابی اجرا خواهند کرد.

او تاکید کرد: در روز جمعه ١٨بهمن که نماز جمعه برگزار می‌شود، میز‌های خدمت توسط بسیج ادارات و نهاد‌های مختلف را در مصلا‌های نمازجمعه سراسر کشور داریم و پیش بینی می‌کنیم هزار میز خدمت داشته باشیم.

سردار آزادی خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه یک همایش دانش آموزی در مصلای تهران با حضور ٣٠ هزار دانش آموز با عنوان نسل سلیمانی‌ها از ساعت ٨تا ١١برگزار خواهد شد.

وی گفت: به همت بسیج زنان که ٣هزار مهدکودک قرآنی در مساجد کشور راه اندازی کردند، مراسم جشن انقلاب را با حضور کودکان و خانواده هایشان در روز دوشنبه برگزار خواهیم کرد.

سردار آزادی تاکید کرد: از روز دوشنبه به مدت سه روز مراسم اربعین سردار سلیمانی را در پایگاه‌های بسیج همزمان با نماز مغرب و عشا برگزار خواهیم کرد که این مراسم از ٢٣تا ٢٧ بهمن ماه ادامه دارد.

رئیس کارگروه بسیج یادآورشد: برنامه‌های فرهنگی و رسانه‌ای فراوانی نیز برای این ایام تدارک دیده ایم و رونمایی کتاب و پخش فیلم و نماهنگ نیز از جمله این اقدامات است.

او در پایان گفت: بسیجیان فعال در سراسر کشور به طور همزمان در روز پنجشنبه ١٧بهمن مراسم غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا را برگزار خواهند کرد و حتما همه این عزیزان در راهپیمایی دشمن شکن روز ٢٢بهمن شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار