نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه:

انقلاب ما «معجزه» بود

حجت الاسلام بنیان جوادی با اشاره به بیان رهبر کبیر انقلاب مبنی بر معجزه بودن انقلاب، بیان کرد: مقاومت مردم ما در شرایط فعلی جای تقدیر دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام بنیان جوادی، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فنی حرفه ای، در اجلاس سراسری روسای دانشکده‌ها و آموزشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای با اشاره به ایام الله ده فجر و قداست انقلاب اسلامی گفت: امام فرمودند انقلاب ما معجزه بود، آن هم در شرایطی که امید هیچ رویشی نبود و همه را سرکوب می‌کردند؛ آن روز‌ها کسی احتمال پیروزی نمی‌داد.

حجت الاسلام بنیان جوادی با اشاره بر قدرت نظامی و علمی امروز کشور بیان کرد: امروز ما موشک‌های نقطه زنی داریم که در آن سال‌ها نداشتیم. قدرت فعلی ما قابل قیاس با آن سال‌ها نیست. امروز وضعیت ما به مراتب سخت‌تر از جنگ است و این مقاومت و ایستادگی واقعا معجزه است و جای تقدیر و تبریک به مردم شریف دارد و این جز عنایت خداوند متعال نیست.

نماینده رهبر انقلاب در دانشگاه فنی و حرفه ای، تصریح کرد: این معجزه انقلاب اسلامی شروع نویدی بود که پیامبر اسلام داد. امام ما امامی بود که نه بر شرق و نه بر غرب تکیه داشت. در حال حاضر رهبری داریم که با بصیرت بسیار و ثبات قدم در مواقع حساس بهترین تصمیمات را گرفته است ما باید برای این نعمتها خدا را شاکر باشیم.

او با بیان اینکه مسئولیت سنگینی بر دوش همه است، تاکید کرد: ما باید قدردان شهدا و مجاهدات آنان و توفیقی باشیم که خداوند بر ما عنایت کرده است. هر کدام از شما کلی از زیرمجموعه خود هستید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار