حضور در انتخابات نقش اساسی در انسجام ملی کشور دارد

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی گفت: حضور در انتخابات نقش اساسی و مهمی در انسجام ملی کشور دارد به همین دلیل ما دانشگاهیان در حد توان خود تلاش می کنیم که مردم در انتخابات حضور گسترده تری داشته باشند.

مرتضی تهامی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:  تا پایان سال برنامه‌های مانند برنامه های دهه مبارک فجر  را پیش بینی کرده ایم و انتخابات برای ما بسیار حائز اهمیت است .

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه خوارزمی گفت:حضور در انتخابات نقش اساسی و مهمی در انسجام ملی کشور دارد به همین دلیل ما دانشگاهیان  در  حد توان خود  تلاش می کنیم که  مردم در انتخابات حضور گسترده  تری داشته باشند.

تهامی بیان کرد: یکی از برنامه های  فرهنگی پیش روی  دانشگاه جشنواره حرکت است، این جشنواره به صورت یک مسابقه بین انجمن‌های علمی دانشگاه‌ها برگزار می شود که ابتدا مرحله داخلی آن و سپس مرحله جهانی برگزار می‌شود که اعضای شرکت کننده در این مسابقه در زمینه  آموزش، پژوهش، اختراع، نوآوری و نشریه  به رقابت  می پردازند.

او افزود: این جشنواره هفته اول اسفند ماه  در دانشگاه خوارزمی کرج  و مرحله جهانی آن در تبریز برگزارمی  شود و آثار برتر در هر دانشگاه انتخاب شده  و به وزارتخانه ارسال می‌شود وسپس در کل کشور و جهان  جایزه ی ویژه ایی به برترین ها تعلق می گیرد و هدف ما  از برگزاری چنین جشنواره هایی این است که  یک  رقابت سالم علمی و فرهنگی بین دانشجویان کشور برقرار کنیم که خوشبختانه تعداد بسیاری از آن استقبال می‌کنند.

تهامی ادامه داد: از دیگر  برنامه های دهه فجر دانشگاه برگزاری مسابقات قرآن از سطح کودکان تا سطح اساتید و مسابقات ورزشی  و کتاب خوانی است که  در سه یا چهار مقطع خاص در دانشگاه برگزار می‌شود وموضوع این کتاب در زمینه  انقلاب اسلامی و تحول انقلاب اسلامی و کسانی است که قصد داشتند در انقلاب نفوذ  کنند، همچنین این کتاب تحلیلی از  چهل سال انقلاب اسلامی است .

انتهای پیام /

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.