مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور:

استفاده جامعه کارگری از خدمات وکلاتی قوه قضائیه

رعیتی فرد گفت: جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانند به جهت طرح کلیه دعاوی و انجام امور کارشناسی خود از خدمات مشاوره‌ای و وکالتی وکلای مرکز وکلا قوه قضائیه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین رعیتی فرد مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور در مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان بسیج کارگری و مرکز کلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه اظهار کرد: دشمن تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا تلاش‌های ایران را بی ثمر و پوچ جلوه دهد و همه دستاورد‌های انقلاب را زیر سوال ببرد و در این راه از تمام امکانات خود استفاده می‌کند.

رعیتی فرد در تشریح ابعاد این تفاهم نامه گفت: با امضای این تفاهم نامه جامعه کارگری و کارفرمایی می‌توانند به جهت طرح کلیه دعاوی و انجام امور کارشناسی خود از خدمات مشاوره‌ای و وکالتی وکلای مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استفاده کند.

وی با اشاره به اختلافاتی که ممکن است در قرارداد‌ها بوجود آید گفت:جامعه بزرگ کارگری و کارفرمایی در کلیه اختلافات خود در قرارداد‌هایی که منعقد می‌کند، می‌توانند شرط داوری و حل اختلاف توسط داور منتصب مرکز را در قرارداد‌های خود درج کند.

مسئول بسیج کارگری و کارفرمایی کشور افزود: این تفاهم نامه زمینه‌ای را فراهم می‌کند تا در اجرای برنامه‌های آموزشی، برگزاری همایش‌های علمی در زمینه‌های حقوق اقتصادی و بررسی مشکلات حقوقی شرکت‌های تولیدی در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار و ارائه راهکار عملیاتی، طرفین از ظرفیت‌های یکدیگر استفاده کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار