ترامپ: دموکرات ها آمریکا را فریب می دهند

رئیس جمهور آمریکا که با رای جانبدارانه هم حزبی هایش در سنا، در مسیر تبرئه از استیضاح قرار گرفته، بار دیگر دموکرات ها را هدف حمله لفظی خود قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر دموکرات ها را برای پیگیری استیضاح او در سنا مورد انتقاد قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا در پیامی در صفحه توئیتر خود نوشت:دموکرات‌های چپ‌گرای هیچ کاره شعار "بی طرفی و انصاف" سر می‌دهند آنهم در شرایطی که ناعادلانه‌ترین توهمات را در تاریخ کنگره آمریکا مطرح کرده اند. آن‌ها ۱۷ شاهد داشتند به ما اجازه ارائه هیچ شاهد و وکیلی داده نشد. آن‌ها وظیفه شان را انجام ندادند و استدلالی نداشتند. دموکرات ها، آمریکا را فریب می‌دهند. دموکرات‌ها ۱۷ شاهد. جمهوری خواهان هیچ.

وی در پیام دیگری آورده است مهم نیست چه چیزی به دموکرات‌ها می‌دهید در پایان آن‌ها هرگز راضی نخواهند بود. آن‌ها در مجلس هیچی به ما ندادند.

این پیام ترامپ در حالی منتشر شد که سناتور‌های جمهوری خواه با طرح دموکرات‌ها برای احضار شاهدان جدید در راستای رسیدگی به فرآیند رئیس‌جمهور آمریکا مخالفت کردند و با این اقدام جانبدارانه مسیر تبرئه او از جرایم «کارشکنی در کار کنگره» و «سوء استفاده از قدرت» را هموار کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار