۲ تیم از شرکت در مسابقات فوتسال تایلند انصراف دادند

تیم‌های فوتسال کویت و ترکمنستان از شرکت در رقابت‌های تایلند انصراف دادند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات فوتسال ۶ جانبه تایلند از فردا یکشنبه به صورت رسمی آغاز می‌شود. این رقابت‌ها قرار است از یکشنبه ۲ فوریه (۱۳ بهمن) تا ۸ فوریه (۱۹ بهمن) به مدت ۷ روز در تایلند برگزار شود. همچنین در این مسابقات تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان هم حضور خواهد داشت. ابتدا قرار بود تیم ملی فوتسال بزرگسالان در این مسابقات حاضر شود، اما به دلیل تداخل با تمرینات تیم ملی، کمیته فوتسال تصمیم گرفت که ملی پوشان زیر ۲۰ سال کشورمان را به این مسابقات اعزام کند تا هم بازیکنان با هم بیشتر آشنا شوند تا هم برای حضور در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا با یکدیگر هماهنگ شوند.


بیشتر بخوانید: ملی پوش سابق فوتسال لژیونر شد


مسابقات ۶ جانبه تایلند ابتدا قرار بود با حضور تیم‌های ملی تایلند، ترکمنستان، مالزی، ایران، کویت و تاجیکستان برگزار شود، اما تیم‌های ترکمنستان و کویت تصمیم گرفتند که از شرکت در این رقابت‌ها انصراف دهند و به همین دلیل مسئولان برگزاری مسابقات ۲ تیم میانمار و تایلند B را جایگزین این ۲ کشور کردند.

تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال کشورمان در این مسابقات در گروه دوم با تیم‌های تایلند B و تاجیکستان همگروه شده و قرار است اولین رقابت خود را در این مسابقات فردا یکشنبه از ساعت ۱۳ به وقت تهران برابر تیم ملی تاجیکستان برگزار کند.

برنامه کامل مسابقات دوستانه ۶ جانبه تایلند به شرح زیر است:

یکشنبه ۱۳ / ۱۱ / ۹۸

ایران - تاجیکستان ساعت ۱۳ به وقت تهران

تایلند - مالزی ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران

دوشنبه ۱۴ / ۱۱ / ۹۸

تاجیکستان - تایلند B ساعت ۱۳ به وقت تهران

مالزی - میانمار ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران

سه شنبه ۱۵ / ۱۱ / ۹۸

تایلند B - ایران ساعت ۱۳ به وقت تهران

میانمار - تایلند ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران


بیشتر بخوانید: تیم ملی فوتسال اواخر بهمن به مصاف عراق می‌رود


گفتنی است مرحله رده بندی روز شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تهران و مسابقه فینال هم در همان روز شنبه از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار