در ایام الله دهه فجر؛

بهره برداری و کلنگ زنی ۵۹۴ طرح زیربنایی، عمرانی و اقتصادی، در آذربایجان غربی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی گفت: ۵۹۴ طرح زیربنایی، عمرانی و اقتصادی، در این استان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

بهنام شهدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: ۵۹۴ طرح زیربنایی، عمرانی و اقتصادی، در این استان به مناسبت فرارسیدن دهه فجر در مناطق مختلف استان  بهره برداری و کلنگ زنی می‌شود.

او افزود: این طرحها با ۲ هزار و ۱۵۷ میلیارد تومان اعتبار بهرداری و کلنگ زنی می شوند که ۶۵ درصد از این اعتبارات به طرح های عمرانی و بقیه به طرحهای اقتصادی مربوط می شود.

شهدی ادامه داد: با بهرداری از طرحهای تولیدی و اقتصادی  ۲ هزار و  ۷۵۰  فرصت شغلی جدید و پایدار در استان ایجاد می شود. ایجاد می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی با بیان این که امروز شنبه در اولین روز ایام الله دهه فجر زنگ انقلاب به صدا در می آید خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر معاونان استاندار و استاندار آذربایجان غربی به شهرستان ها پیش بینی شده است که در سفرهای مسئولان ارشد استان به مناطق مختلف مسایل و مشکلات مردم نیز بررسی خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.