کلاه ویژه تکواندو برای رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰

فدراسیون جهانی تکواندو کلاه ویژه‌ای را برای استفاده ورزشکاران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات تکواندو امسال برای اولین بار در بازی‌های پارالمپیک برگزار خواهد شد و فدراسیون جهانی تکواندو اعلام کرده است که مبارزان در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از کلاه مجهز به محافظ صورت استفاده خواهند کرد.

فدراسیون جهانی تکواندو گفت که با این کار این نهاد تعهدات خود را نسبت به ایمنی ورزشکاران تقویت می‌کند.

این اقدام نهاد حاکم بر تکواندوی جهان، پیرو توصیه‌ای است که توسط کمیته پارا تکواندو فدراسیون جهانی تکواندو با تجزیه و تحلیل داده‌های مسابقات مختلف ارائه شده است.

این سازمان گفت که اضافه کردن یک محافظ صورت به کلاه باعث محافظت بیشتر می‌شود و صدمات را به حداقل می‌رساند. تکواندو برای نخستین بار در پارالمپیک برگزار می‌شود و قرار است ورزشکاران بین روز‌های ۳ تا ۵ سپتامبر در سه وزن آقایان و سه وزن بانوان به رقابت با هم بپردازند.

چونگوان چوئی، رئیس فدراسیون جهانی تکواندو، گفت: رفاه ورزشکاران اولویت اول ما است و در فدراسیون جهانی ما متعهد هستیم هر کاری ممکنی را برای تضمین امنیت ورزشکاران خود انجام دهیم. ما برای اولین بار در پارالمپیک تکواندو در توکیو بسیار هیجان زده هستیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که ورزشکاران می‌توانند فقط در بهترین شرایط خود بر رقابت بپردازند.

فدراسیون جهانی تکواندو همچنین گفت که اقدامات ایمنی دیگری نیز در نظر گرفته شده است.

چاکر چلبات، رئیس کمیته پارا تکواندو گفت: ما آسیب دیدگی کم داریم، اما همیشه به دنبال راه‌هایی هستیم که بتوانیم آسیب دیدگی‌ها را حتی بیشتر از این کاهش دهیم. ما شک نداریم که رقابت پارا تکواندو در توکیو ۲۰۲۰ یک رویداد خارق العاده خواهد بود و ورزش ما را در بهترین حالت در معرض نمایش خواهد گذاشت.


بیشتر بخوانید:

 قهرمان المپیک محاکمه شد

 ورزشکاران حاضر در المپیک ۲۰۲۰ روی مقوا می‌خوابند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار