تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت اردوگاه فلسطینی / ۳ خمپاره از غزه به سمت شهرک‌های صهیونیستی شلیک شد

نظامیان اشغالگر به سمت اردوگاه آوارگان در جنوب غزه تیراندازی کرده و همچنین صدای انفجار در شرق خان یونس به گوش رسیده است.

نظامیان اشغالگر ارتش رژیم صهیونیستیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مدعی شد که ۳ گلوله خمپاره از نوار غزه فلسطین به سوی شهرک‌های اطراف شلیک شده است که سامانه گنبد آهنین توانسته یکی از گلوله‌ها را رهگیری کند.

در همین حال شبکه المیادین گزارش داد نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به سمت اردوگاه آوارگان در شرق خزاعه در جنوب نوار غزه تیراندازی کرده و گاز اشک آور شلیک کردند.

همچنین صدای چند انفجار در شرق خان یونس واقع در جنوب نوار غزه شنیده شده است.


بیشتر بخوانید


کانال دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که صدای چند انفجار در داخل شورای محلی اشکول شنیده شد و مدعی شد که سامانه گنبد آهنین نیز برای رهگیری موشک‌های مقاومت فعال شده است.

این در حالی است که روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست صبح امروز گزارش داد جنگنده‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی در واکنش به حمله راکتی از غزه مواضع جنبش مقاومت حماس را در شهر رفح در جنوب نوار غزه بمباران کرده‌اند.

جروزالم‌پست نوشت یک زمین کشاورزی در اطراف مسجد «العطار» در غرب رفح در جنوب نوار غزه توسط جنگنده‌های این رژیم بمباران شد.

ساعاتی پیش المیادین از به صدا درآمدن آژیر خطر در منطقه سدیروت خبر داده بود.

بر این اساس، منابع خبری از اصابت سه راکت به جنوب سرزمین‌های اشغالی و منطقه سدیروت خبر دادند. در این حادثه یک صهونیست زخمی شد. حال این فرد وخیم گزارش شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار