کمک بیش از ۵ میلیاردریالی خیرین سخاوتمند به ایتام

رییس کمیته امداد گهواره بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم خیر و سخاوتمند بیش از ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های ایتام کمک کردند.

 ایتامرییس کمیته امداد گهواره   در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون مردم خیر و سخاوتمند بیش از ۵ میلیاردو ۵۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های ایتام کمک کردند.

او با اشاره به اعطای بیش از ۵میلیارد و ۶۵۳میلیون و ۵۲۱هزار و ۳۳۷ ریال کمک‌های نقدی وغیر نقدی از ابتدای سالجاری تاپایان دی ماه ۹۸ به خانوار‌های تحت حمایت ایتام و محسنین امداد گهواره گفت:تا پایان دیماه سالجاری مبلغ ۲میلیارد  ۶۳۹میلیون و ۲۳۰هزار ریال بصورت نقدی پرداخت شده است.

به گفته این مقام مسئول  ۳میلیارد و ۰۱۴میلیون و ۲۹۱هزار و ۳۳۷ ریال بصورت غیر نقدی به خانوار‌های ایتام و محسنین از طرف حامیان گرانقدر و نوع دوست اهدا گردیده است. 

او افزود: تعداد ایتام تحت حمایت ۶۰ نفر بوده که توسط ۳۰۷ حامی ارجمند حمایت می‌گردند و ۶۶ خانوار هم تحت حمایت محسنین نیز۲۱۴  نفرحامی دارند.

قدمی  بیان کرد: در مدت مشابه سال ۹۷ میزان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مبلغ ۲میلیاردو ۱۶۹میلون و ۴۷۰هزار و ۹۲۲ ریال بوده که با توجه به اینکه تا پایان دیماه سالجاری مبلغ ۵میلیارد و۶۵۳میلیون و۵۲۱و هزار و ۳۳۷ ریال است، که از رشدی ۲۶۱درصدی برخوردار شده است.

او هم چنین به اجرای طرح هر کارمند یک حامی اشاره کرد و گفت: کارمندان عزیز در این طرح می توانند با پرداخت مبالغ اندکی در حمایت از فرزندان ایتام و محسنین مشارکت داشته باشند.

 

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.