افزایش کمی تعداد دانشجویان در دستور کار دانشگاه فنی و حرفه ای

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت :با افزایش تعداد رشته های محل و افزایش تعداد دانشجویان به دنبال تحقق اهداف دانشگاه هستیم .

غلامرضا کیانی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای درگفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: بر اساس مصوبات برنامه ششم توسعه، حداقل ۳۰ درصد از دانشجویان کشور در دور‌ه‌های مهارتی پذیرش می‌شوند که این موضوع مربوط به آمایش و ساماندهی برنامه ها‌ی آموزشی بوده و از مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در ادامه گفت:عمده این دانشجویان در دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای تحصیل می‌کنند که در حال حاضر ما از هدف مشخص شده بسیار عقب مانده ایم به همین دلیل در سال جاری ساماندهی رشته‌های موجود در دانشگاه را جزء برنامه‌های مهم قرار دادیم.


بیشتر بخوانید:دانشگاه ۳ وظیفه آموزش، پژوهش و تربیت انسان را برعهده دارد


کیانی مطرح کرد: به دلیل داشتن توجیهات نیاز بالای بازار کار، اخیرا گسترش کمّی تعداد دانشجویان را در دستور کار جدی دانشگاه قرار داده و تصمیم داریم که از طرفی با فراهم کردن تجهیزات و ظرفیت‌های لازم در دانشگاه ظرفیت پذیرش را بیشتر کنیم و امیدواریم که با ارتباط نزدیکی که با هنرستان ها‌ی کارودانش و آموزش و پرورش داریم کار گسترده‌ای انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار