هر چقدر در زمینه موضوعات دینی کار کنیم، کم است

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: برگزاری کنگره‌هایی با موضوعات مذهبی، تاثیر زیادی به ویژه در نسل جوان دارد.

هر چقدر در زمینه موضوعات دینی کار کنیم، کم استاصغر مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با ستاد خبری کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) پیرامون این کنگره اظهار داشت: برگزاری کنگره‌ای با موضوع شخصیت امیرالمؤمنین امام علی(ع) و زندگی و معارف ایشان، کمترین کاری است که ما می‌توانستیم برای این ابرمرد تاریخ انجام دهیم.

او با اشاره به تاثیر برگزاری کنگره‌هایی مثل کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع)خاطرنشان کرد: برگزاری چنین کنگره‌ها و برنامه‌هایی، تاثیر زیادی به ویژه در نسل جوان دارد و ما برای اینکه نسل جدید را با امام علی(ع) و شخصیت آن بزرگوار آشنا کنیم بایستی چنین کنگره‌هایی را برگزار کنیم.

معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان افزود: ما در زمینه‌های مختلف، کارهای بسیار خوبی انجام می‌دهیم اما به اهل‌بیت که می‌رسد، متاسفانه ما آن‌طور که درباره امام‌ علی(ع) و اهل‌بیت(ع)، حق مطلب را ادا نکرده‌ و کم‌کاری کرده‌ایم. ما باید در این زمینه بیشتر کار کنیم و بیشتر فکر کنیم و اهمیت بیشتری بدهیم تا بتوانیم دست کم وظیفه خود را به انجام برسانیم.

او با تاکید بر لزوم برگزاری کنگره‌هایی با موضوعات دینی افزود: ما هرچقدر که در زمینه مسائل دینی کار کنیم، باز هم نیاز به کار بیشتری هست و برگزاری این کنگره‌هایی با موضوعات دینی مثل همین کنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمؤمنین امام علی(ع) بایستی به صورت ادامه‌دار و مستمر برگزار شود چرا که اگر کاری ادامه‌دار نبوده و مقطعی باشد، اثر آن نیز مقطعی پو پس از مدتی از آن کاسته می‌شود.

مختاری از برگزاری کنگره‌ مکتب دینی اصفهان خبر داد و خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفته شد، لازم است در زمینه موضوعات دینی کار بیشتری صورت بگیرد و در همین راستا، ما در آینده‌ای نزدیک، کنگره‌ای را با عنوان و موضوع مکتب دینی و اخلاقی اصفهان برگزار خواهیم کرد که مقدمات آن تا پایان سال فراهم و اصل کنگره در سال جدید برگزار می‌شود.

انتهای پیام /س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.