مشکلات خود درباره رجیستری گوشی‌های هوشمند را از سامانه همتا پیگیر شوید

امکان ثبت درخواست به همراه پیگیری مشکلات شما با عنوان «تیکت» در سامانه همتا راه‌اندازی شد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از راه اندازی سایت همتا، حالا امکان ثبت درخواست و پیگیری مشکلات با عنوان «تیکت» در این سامانه راه‌اندازی شد.

شما از این پس می‌توانید برای حل سریع‌تر مشکلات خود، وارد سایت همتا شده و از منوی «ثبت و پیگیری مشکلات» نسبت به بررسی و رفع مشکل خود اقدام کنید. در این حالت به صورت اتوماتیک راهنمایی‌هایی برای حل مشکل شما ارائه می‌شود که در صورت عدم برطرف شدن مشکل، درخواست برای بررسی به کارشناسان ارجاع داده می‌شود.

همچنین برای بعضی از مشکلات، امکان پردازش اتوماتیک مشکل نیز لحاظ شده است و بسیاری از مشکلات شما به صورت اتوماتیک و آنی بررسی و حل می‌شود. این امکان هر روز درحال بروزرسانی و ارتقا خواهد بود تا مشکلات شما از این به بعد با سرعت بیشتری پیگیری و حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
راهب خیری
۰۴:۵۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام گوشی خریدم فروشنده انقال مالکیت به اشتباه به شماره دیگری لطفاً پیگیری کنید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
عبداله کریمی
۱۱:۳۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
تبلت سیم کارت خور قبل از ریجستری خریدم استفاده کردم جالب است می‌خوام بفروشم مخابرات قبول نمیکند چرا؟
آخرین اخبار