در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۳۰۰ میلیاردی کالای ساختمانی احتکار شده در اصفهان / توقیف ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز سی دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز سی دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳۰۰ میلیاردی کالای ساختمانی احتکار شده در اصفهان

سردار" مهدی معصوم بیگی فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی و نظارت دقیق بر فعالیت انبارها، از احتکار محموله سنگینی از کالا و لوازم ساختمانی توسط یکی از عمده فروشان تأسیسات ساختمانی اطلاع پیدا کرده و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم طی هفته‌های گذشته به بهانه نامعلوم بودن قیمت کارخانجات از فروش کالا خودداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهم، محموله سنگینی از کالا و لوازم ساختمانی را در ۶ سوله و یک منزل ۳ طبقه نگهداری می‌کرد، گفت: در همین رابطه ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت طی یک عملیات هوشمندانه و ضربتی انبار‌های نگهداری کالا را مورد بازرسی قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد اطلاعات سوله‌ها و موجودی آن‌ها در سامانه ثبت انبار‌ها درج نشده در حالی که تمام انبار‌ها حاوی مقادیر بسیار زیادی کالا و اجناس تأسیساتی و ساختمانی از انواع مختلف بوده است.

او از کشف مقادیر زیادی پکیج و رادیاتور در بازرسی از این انبار‌ها خبر داد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و این گونه اقلام در بازار نیز با کمبود مواجه شده موضوع احتکار کالا توسط متهم محرز و با حکم مقام قضائی نسبت به پلمب تمامی انبار‌های متعلق به وی اقدام شد.

سردار معصوم بیگی، ارزش محموله کالا‌های ساختمانی احتکار شده را برابر اعلام کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت ۳۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به اداره تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، تامین امنیت در تمام ابعاد زندگی مردم را وظیفه ذاتی نیروی انتظامی دانست و تصریح کرد: به اخلالگران نظام ارزی، مفسدان اقتصادی و محتکران کالا‌های اساسی هشدار می‌دهیم که مطمئن باشند پلیس با آن‌ها برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه نمی‌دهد به طمع دست یابی به منافع شخصی از شرایط اقتصادی کشور سوء استفاده کرده و مردم را در تنگنا قرار دهند.
 

توقیف ۱۰۰ کیلو تریاک در اصفهان

سرهنگ "غلامحسین صفری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری پلیس اصفهان حین کنترل یکی از محور‌های فرعی جنوبی استان اصفهان به یک وانت پیکان که در تاریکی شب از این محور حرکت می‌کرد مشکوک و وارد عمل شدند.

او افزود:این خودرو در عملیاتی ضربتی و سنجیده متوقف و در بازرسی از آن ۱۰۰ کیلو تریاک کشف شد.

سرهنگ صفری اظهار داشت: در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان تاکید کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان و سرکشی به آنان داده نخواهد شد.
 

دستگیری اعضای باند سارقان اماکن خصوصی با ۵۳ فقره سرقت در " کاشان

سرهنگ "علی قربانی" سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان با اعلام این خبر به خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: در پی اعلام وقوع چندین فقره سرقت از منازل نیمه ساز و باغ‌های حاشیه‌ای شهر کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران در تحقیقات خود دریافتند سارقان با شناسایی منازل نیمه ساز و باغات و اطلاع از خالی بودن آن‌ها، اقدام به سرقت اموال درون آن‌ها کردند اظهار داشت: ماموران با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی موفق شدند هویت ۳ نفر از کسانی که در این سرقت‌ها دست داشتند را به دست آورده و طی هماهنگی با مقام قضائی و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی متهمان رادر مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ " قربانی " تصریح کرد: سارقان که در ابتدا منکر هرگونه سرقتی بودند، اما در مواجهه با مدارک و مستندات ماموران، به بزه ارتکابی خود اعتراف کرده و به ۴۹ فقره سرقت از منازل نیمه ساز و ۴ فقره سرقت سیم برق در سطح شهر کاشان اقرار کردند.

او با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهان مقادیر زیادی لوازم سرقتی منزل کشف و ضبط شده است اظهار داشت: با اقرار صریح متهمان پرونده تشکیل و دستگیر شدگان جهت اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی کاشان در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم برای پیشگیری از سرقت اماکن خصوصی و منازل نیمه ساز خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز کرده و حتما نگهبانان مطمئن و قابل اعتماد را بکارگیری و هرگونه موارد مشکوک را در اسرع وقت از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
 

کشف محموله میلیونی کالای قاچاق در"نائین

سرهنگ "ایرج کاکاوند" بیان داشت: عوامل مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شرافت نایین حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده که حامل محموله قانونی تن ماهی بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۶ حلقه لاستیک خارجی و ۳ دستگاه ماشین لباسشویی خارجی که زیر بار جاساز شده بودند کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

جان باختن راننده در واژگونی پژو آردی

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون گفت: پس از اعلام حادثه واژگونی پژو آردی در محور جنوبی روستای علی آباد شهرستان تیران وکرون، ماموران گشت انتظامی و عوامل راهور به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ علی صادقی افزود: علت وقوع این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راه است.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.