فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خبرداد؛

دستگیری سارقان احشام رویان

کریمی گفت: سه سارق جوان بومی که تاکنون سرقت ۲۶ راس احشام را انجام داده اند با تلاش ماموران دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: سه سارق که سه شنبه شب اقدام به دزدی احشام دامداران منطقه رویان کرده بودند، توسط ماموران پاسگاه مرکزی شاهرود دستگیر شدند.

او با بیان این که در چند هفته گذشته سرقت‌های احشام در این منطقه روی داده بود، افزود: گروه‌های ویژه برای شناسایی سارقان و کشف سرقت‌ها تشکیل شد.

کریمی در باره سرقت انجام شده روز گذشته نیز بیان کرد: با انجام تحقیقات رد پای ۲ سارق سابقه دار و نیز فرد دیگری که فاقد سابقه بود در این سرقت‌ها مشخص شد که در نتیجه سه سارق شناسایی و در عملیاتی توسط ماموران پاسگاه مرکزی شاهرود دستگیر شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ادامه داد: این سارقان جوان بومی منطقه بوده و با داشتن اطلاعات دقیق از محل‌های نگهداری احشام که متاسفانه اغلب فاقد ایمنی لازم می‌باشند، دست به سرقت زده و تاکنون سرقت ۲۶ راس احشام توسط این افراد محرز گردیده است.

او با اعلام این مطلب که با دستور قضایی سارقان روانه زندان شدند، گفت:دراین راستا یک واحد صنفی قصابی نیز پلمب گردیده و تحقیقات تکمیلی درخصوص سایر سرقت‌ها ادامه دارد.

بروز سرقت احشام در منطقه رویان یکی از نگرانی‌های دامداران این منطقه است. به گفته مسوولان انتظامی و قضایی، یکی از دلایل بروز این سرقت‌ها بی توجهی برخی دامداران در حفاظت از دام‌ها است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار