ورود تیم‌های خارجی برای آموزش ورزش‌های پهلوانی به استان/ باخت نماینده فوتبال خراسان جنوبی در لیگ دسته سه کشور

بسته خبر ورزشی ۲۳ دی ماه را در صفحه گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی مشاهده کنید.

قهوه چی رییس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: تیم فوتبال مرکز آموزشی ۰۴ بیرجند نماینده استان در مرحله دوم لیگ دسته ۳ فوتبال کشور از هفته چهارم به مربیگری محمدرضا سمیعیان عصر دیروز به مصاف حریف خودرفت و نتیجه را به حریف واگذار کرد.

وی افزود: دیدار بین دو تیم مرکز آموزشی امام رضا ۰۴ بیرجند با تیم تاران تهران از ساعت ۱۴ به میزبانی ورزشگاه آزادی بیرجند برگزارشد و نماینده استان درپایان با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب نماینده تهرانی خود شد.

نماینده فوتبال استان تا این هفته از رقابت‌ها یک برد، یک تساوی و دو باخت را تجربه کرده است.

ورود تیم‌های خارجی برای آموزش ورزش‌های پهلوانی به استان

قمری رییس هیئت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با پیشنهاد و هماهنگی فدارسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی جمهوری اسلامی ایران و همچنین فدارسیون بین المللی (IZSF) و با توجه به پتانسیل بالای ورزش زورخانه‌ای استان ۴ کشور از کشور‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی جهانی ورزش زورخانه‌ای ۲۰۲۰ جهت فراگیری و آموزش مهارت‌های زورخانه‌ای وارد استان شدند.

او افزود: ورزشکارانی از کشور‌های افغانستان، قرقیزستان، اوگاندا و اندونزی در طی مدت حضور خود در استان تحت نظر مربیان آموزش‌های زورخانه‌ای را فرا خواهند گرفت.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.