رقابت‌های انتخابی هیات کاراته گیلان بزرگداشت سپهبد قاسم سلیمانی

مرحله دوم رقابت‌های انتخابی تیم‌های منتخب هیات کاراته گیلان گرامیداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در رشت آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،  مزدا صوفی رئیس هیات کاراته استان گیلان گفت: کاراته کاران حاضر در این رقابت ها، ۱۲۰ نفر از برگزیدگان مناطق هفت گانه استان گیلان هستند که به این مرحله راه یافته که در پایان نیز برترین کاراته کاران این دو رده سنی نوجوانان و جوانان انتخاب و به عنوان تیم منتخب گیلان در رقابت‌های قهرمانی کشور که اسفند ماه امسال برگزار می‌شود، حضور می‌یابند.

او افزود: این مرحله از رقابت‌ها نیز به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود تا هر کاراته کار چند مبارزه را انجام دهد تا در نهایت برترین نفرات انتخاب و به عنوان تیم منتخب گیلان راه یابند و در مسابقات قهرمانی کشور حضور یابند.

صوفی تصریح کرد: همچنین این رقابت‌ها را با عنوان گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کردیم تا پاسداشت کوچکی از رشادت‌ها و ایثارگری‌های سردار دل‌ها باشد و امیدواریم که ما نیز یاد بگیریم که رفتار و اخلاق ما همانند این سردار باشد.

رئیس هیات کاراته استان گیلان به حضور زبده‌ترین داوران استان گیلان نیز در رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان گیلان اشاره و افزود: برترین داوران کاراته گیلان در این رقابت‌ها حضور یافته و این مسابقات را قضاوت می‌کنند.

مرحله نهایی رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان گیلان گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، امشب با معرفی نفرات برتر در آکادمی کاراته گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت پایان می‌یابد.

گفتنی است مرحله اول رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان گیلان در مناطق هفت گانه و به میزبانی شهر‌های رشت، آستانه اشرفیه، بندرانزلی و فومن برگزار شده بود که در نهایت نفرات برتر آن رقابت‌ها، جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.