شکست هیمنه پوشالی آمریکا با موشک های سپاه

امام جمعه بندرعباس گفت: موشکهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار پوشالی آمریکا را از بین برد.

شکست هیمنه پوشالی آمریکا با موشک های سپاهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: امروز جهانیان شاهد آغاز اضمحلال قدرت آمریکاییان هستند و این به برکت خون سردار سپهبد شهید سلیمانی است.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات انداختن یک تیر به سوی پایگاه های آمریکا را نداشت افزود: حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه استکبار جهانی نه تنها غافلگیرانه بود بلکه تمام سیستم نظامی و لجستیک دشمن را مختل کرد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده گفت: با این حمله موشکی کشورهای منطقه فهمیدند که امنیت منطقه خلیج فارس و خاورمیانه نه تنها بدست آمریکا و ایادی او نیست بلکه آنان حتی نتوانستند امنیت پایگاه خود را حفظ کنند.

او در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد سردار سپهبد شهید  حاج قاسم سلیمانی به تمام خانواده هایی که در تشییع پیکر این شهید بزرگوار عزادار شدند تسلیت گفت.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین به بازماندگان سانحه پرواز هواپیمای اکراینی تسلیت گفت.

حجت الاسلام محمد عبادی زاده به بارندگیهای اخیر در استان اشاره کرد و از مردم خواست به هشدارهای مسئولان مدیریت بحران و هواشناسی توجه کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.