سردار حاجی زاده: حمله به عین الاسد شروع عملیات بزرگ اخراج آمریکایی‌ها از منطقه است

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران، در گفت‌وگو با شبکه العالم، عملیات شهید سلیمانی را آغاز عملیات اخراج آمریکایی‌ها از منطقه اعلام کرد.

سردار حاجی زاده: حمله به عین الاسد شروع عملیات بزرگ اخراج آمریکایی‌ها از منطقه استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در مصاحبه با شبکه العالم اعلام کرد: انتقامی که ارزشی برابر با ترور سردار سلیمانی داشته باشد در واقع اخراج تمام نیرو‌های آمریکایی از منطقه است.

او تاکید کرد: حمله اخیر به پایگاه‌های آمریکا در عراق، شروع عملیاتی بزرگ برای بیرون راندن تمامی آمریکایی‌ها از منطقه است و تمامی گروه‌های مقاومت و گروه‌هایی که شکل خواهند گرفت باید در این راستا تلاش کنند.

فرمانده هوافضای سپاه افزود: همچنین دولت‌ها باید در اخراج آمریکایی‌ها همانند دولت عراق پیش قدم شوند، در غیر این صورت مردم این کار را خواهند کرد.

او در خصوص این عملیات اعلام کرد: در عملیات‌های گذشته که مقابل تروریست‌ها و داعش انجام دادیم توقع مقابله نداشتیم، اما در عملیات «شهید سلیمانی» ما با آمریکا طرف بودیم؛ آمریکایی که پس از جنگ جهانی دوم تاکنون حتی یک شلیک هم به سوی مواضع این کشور صورت نگرفته بود.

سردار حاجی زاده در پایان گفت: ما انتظار مقابله داشتیم و خودمان را برای یک نبرد آماده کرده بودیم و طبیعتا ضربات بعدی ما (در صورت واکنش آمریکا) قرار بود سنگین‌تر و حتما با وسعت بیشتری باشد.

بامداد دیروز (چهارشنبه) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۲۲:۲۷ ۲۸ دی ۱۳۹۸
احسن دلاورمردان ماهمه پشتیبان شما هستیم
Germany
ناشناس
۲۰:۴۳ ۱۹ دی ۱۳۹۸
خدا قلب و دلتان را روشن کند سرداران رشید ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
خدا قوت بر تمامی نیروهای نظامی و پشتیبانی و دست اندکاران و تبریک بر تمامی ملت
بایستی پولهای غارت شده ایران توسط آمریکا و سایر کشورها مطالبه شود و فرصتی به دشمن های این ملت نداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۹ دی ۱۳۹۸
فرمانده هوافضای سپاه ضمن تشکر از شما
سردار حاجی زاده و تمام نیرو های مسلح جمهوری اسلامی افتخار این خاک دلیران هستن با تمام وجود دوستتان داریم
آخرین اخبار