عرضه صنایع دستی خراسان جنوبی در بیش از ۲۰ نمایشگاه داخلی و خارجی

بیش از ۸۰ نفر از صنعتگران شهرستان بیرجند از ابتدای سال در ۲۵ نمایشگاه سراسری، بین الملی و خارج از کشور شرکت نموده اند.

 حسنعلی فولادی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: این هنرمندان با صنایع تولیدی در ۲۵ رشته فعال در استان از جمله نساجی سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی، چرم‌دوزی، سفال سنتی، معرق چوب، محصولات مسی و. در این نمایشگاه‌ها حضور یافته اند.

اوافزود: معرفی هر چه بیشتر تولیدات صنایع‌دستی و آشنایی مخاطبان و علاقه‌مندان با رشته‌های مختلف صنایع‌دستی با حضور در نمایشگاه‌های صنایع‌دستی کشور و جشنواره‌ها ممکن و محقق خواهد شد و ما بیش از همیشه بر این مهم پافشاری می‌کنیم.

فولادی ادامه داد: از آنجایی که تنها بازار فروش بیشتر تولیدات دستی، نمایشگاه‌های فصلی و مناسبتی است، برنامه ریزی‌های متعددی در راستای برپایی نمایشگاه دائمی جهت فروش محصولات صنایع دستی صورت گرفته که امیدوارم در آینده نزدیک این مهم محقق شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بیرجند تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های صنایع‌دستی علاوه بر ایجاد بازار فروش برای صنعتگران، عرصه رقابتی میان صنعتگران است که باعث افزایش کمیت و کیفیت تولیدات صنایع دستی و رونق هر بیشتر صنایع‌دستی می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.