بازدید دانش آموزان مدرسه امام هادی (ع) از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان

دانش آموزان مدرسه امام هادی (ع) ضمن بازدید از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان، در دوره آموزشی زیست محیطی شرکت کردند.

مجدمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: دانش آموزان مدرسه امام هادی (ع) ضمن بازدید از موزه تاریخ طبیعی تالاب بین المللی شادگان، در دوره آموزشی زیست محیطی شرکت کردند.

او افزود: در این بازدید دانش آموزان ضمن مشاهده حیوانات تاکسیدرمی شده موجود در موزه، آموزش‌های زیست محیطی را در زمینه اهمیت تالاب ها، جایگاه پرندگان در محیط زیست و چگونگی حمایت و حفاظت از زیستگاه‌های پرندگان، از سوی طالب مخیمر کارشناس آموزش اداره فرا گرفتند.

مجدمی تصریح کرد: با توجه به اینکه آموزش یکی از موثرترین مولفه‌های تاثیرگذار در حفظ اصولی محیط زیست است، در بیشترآموزش‌ها سعی بر این است که حفاظت از محیط زیست را به دانش آموزان مورد آموزش قرار گیرد و با تنویر افکار عمومی به ارتقاء سطح فرهنگ زیست محیطی پرداخته شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شادگان در پایان از محمدی مدیر آموزشگاه امام هادی (ع) برای اهتمام دادن به مسایل مربوط به محیط زیست کمال تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.