سناتور تندروی آمریکا، تقاضای حمله متقابل به ایران را پس گرفت

لیندسی گراهام، همزمان یا تغییر موضع آشکار سران آمریکایی، به ناتوانی آمریکا اذعان کرد و گفت که پاسخ به حمله ایران ضروری نیست.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه و تندروی آمریکا، طی تغییر موضعی آشکار پس از سیلی سخت جمهوری اسلامی به آمریکا و مورد حمله قرار دادن دو پایگاه بزرگ آمریکایی در عراق از تهدید‌های خود علیه ایران عقب‌نشینی کرد.

گراهام که پیش از این بار‌ها طی تهدیداتی توخالی و پوچ گفته بود که در صورت انتقام سخت ایران، پالایشگاه‌های نفتی ایران باید مورد حمله قرار بگیرد، طی اظهارنظری ضمن اذعان به ضعف آمریکا در برابر قدرت ایران، طی مصاحبه با فاکس نیوز، اعلام کرد: «تلافی‌جویی در حال حاضر امر مهمی نیست. آنچه اهمیت دارد، آن است که هدف‌های راهبردی خود درباره ایران را تحکیم کنیم».

سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در سیلی سختی، دو پایگاه اساسی آمریکا در عراق را بمباران کرد. پایگاه عین‌الاسد که استراتژیک‌ترین پایگاه آمریکا در منطقه به حساب می‌آمد و و ترور سپهبد سلیمانی از آنجا طرح ریزی شده بود، آماج حملات موشکی جمهوری اسلامی قرار گرفت. هرچند که ترامپ دروغگو مدعی شده که این حمله هیچ تلفاتی نداشته، اما به طور حتم این یک شانتاژ رسانه‌ای است و آمریکا متحمل هزینه‌های سنگینی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
حسن حسینی
۱۷:۱۶ ۲۸ دی ۱۳۹۸
چه عقب نشینی بی سر و صدایی !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۰ ۱۹ دی ۱۳۹۸
يارو عجيب عاشق خونريزيه
البته همه شون مث همن
آخرین اخبار