بارسلونا و منچستریونایتد به دنبال جذب مهاجم نراتزوری

مهاجم آرژانتینی اینترمیلان مورد توجه منچستریونایتد و بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  لوتارو مارتیز مهاجم تیم فوتبال اینترمیلان در ۱۷ بازی فصل جاری سری آ، ۹ گل به ثمر رسانده و در ۶ بازی اینترمیلان در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد ۵ بار دروازه حریفان را باز کند.

مهاجم آرژانتینی نراتزوری مورد توجه تیم‌های بزرگی، چون بارسلونا و منچستریونایتد قرار گرفته و این احتمال وجود دارد که با قراردادی گران قیمت در ژانویه راهی یکی از این ۲ تیم شود.


بیشتر بخوانید: مارتینز و هالند، گزینه‌های جدید بارسلونا برای جانشینی سوارز


خط حمله شیاطین سرخ در فصل جاری عملکرد خوبی نداشته و سران باشگاه انگلیسی برای برطرف کردن این مشکل، قصد دارند مهاجم آرژانتینی اینترمیلان را جذب کنند.  

منچستریونایتد تمایل زیادی به جذب ارلینگ هالند مهاجم پیشین ردبول سالزبوگ اتریش داشت، اما این مهاجم ۱۹ ساله ترجیح داد به دورتموند بپیوندد.  

با وجود گمانه زنی‌های بسیاری که پیرامون انتقال این بازیکن به اولدترافورد و نیوکمپ مطرح می‌شود، مارتینز به هواداران نراتزوری اطمینان داده برای کمک به اینترمیلان تمرکز کرده تا این تیم بتواند پس از ۸ سال سلطه یوونتوس در سری آ، در پایان فصل جام قهرمانی را از آن خود کند.


بیشتر بخوانید: اینتر جای یوونتوس را در صدر گرفت/ پیروزی میلان و لاتزیو مقابل حریفان


مهاجم ۲۲ ساله اینترمیلان در این باره گفت: بهترین عملکردم را برای اینترمیلان به نمایش می‌گذارم و تلاش می‌کنم که در زمین بهترین باشم. از بازی در  اینترمیلان خوشحالم و سخت کار می‌کنم تا به هدفی که دارم برسم. این رویه من در اینترمیلان است.  

مارتینز در جریان پیروزی ۱-۳ اینترمیلان برابر ناپولی، گل سوم تیمش را به ثمر رساند و اینترمیلان با پیروزی در این دیدار، برحسب تفاضل گل بهتر نسبت به یوونتوس در صدر جدول قرار گرفت.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار