خون شهید سلیمانی میان مردم وحدت آفرید

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: : هیچ چیزی به جز خون شهیدی مانند سردار شهید سلیمانی نمی‌توانست اینگونه در میان ملت ایران اتحاد و انسجام ایجاد کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز استان بوشهر بیان کرد: اقدام احمقانه آمریکا در به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی بیانگر ضعف و استیصال آنان است و امروز منظومه فکری استکبار جهانی در منطقه به هم ریخته‌است. اگر آمریکایی‌ها می‌دانستند با شهادت شهید سپهبد قاسم سلمانی این‌گونه اتحاد ملی ایجاد می‌شود هرگز این‌گونه جنایتی را مرتکب نمی‌شدند.

او ادامه داد: شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی موجب وحدت، انسجام و اتحاد همه گروه‌ها و سلیقه‌های سیاسی نه تنها در داخل کشور بلکه در جهان اسلام شد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استکبار جهانی با صرف میلیارد‌ها دلار داعش و سایر گروه‌های تروریستی را برای تصرف سوریه، عراق، یمن و افغانستان در چند ماه برنامه‌ریزی کرده بود، اما تلاش آنان به علت حضور جبهه مقاومت نتیجه بخش نبود به همین دلیل شهادت سردار قاسم سلیمانی را طراحی کردند، اما شهادت او موجب انسجام بیشتر انقلابیون و مبارزان گروه‌های مختلف مقاومت شد.

خرمدل افزود: با وجود همه مطالعاتی که در خصوص ملت ایران انجام می‌دهند، اما هنوز این ملت را نشناخته‌اند و نمی‌دانند اگرچه ممکن است مشکلات اقتصادی هر ایرانی را اذیت کند، اما وقتی پای کشور و انقلاب در میان باشد مردم از جان خود هم می‌گذرند و هیچ معامله‌ای را قبول ندارند.

او گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شد مجلس عراق قانون خروج بیگانگان از این کشور را تصویب کند و این مهمترین خیر و برکت شهادت این شهید بزرگوار است.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: هیچ مماشاتی در منطقه نخواهیم داشت و تا زمانی که جرثومه‌های فساد وجود دارند، مقاومت همواره در حالت تهاجمی خواهد بود.

خرمدل گفت: امروز در مناطق مختلف در اروپا و آمریکا شاهد اعتراض‌های گسترده‌ای نسبت به ترور شهید سلیمانی هستیم که نشان می‌دهد نه تنها در ایران بلکه در جهان تفکر آزادی‌خواهی آن شهید بزرگوار تکثیر یافته‌است.

او تاکید کرد: امروز همه افراد جامعه با هر تفکر سیاسی، از آمریکا و سیاست‌های جهانی و منطقه‌ای این کشور نفرت دارند و اوج این نفرت را در مراسم تشییع شهید قاسم سلیمانی به جهانیان نشان دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر هم گفت: شهید قاسم سلیمانی با شهادت خود موجب اتحاد، همبستگی، یگانگی و وحدت مسلمانان و آزادگان شد.

علیمراد کرمی بیان کرد: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین راه و رسم شهدا، انتقال پیام شهیدان به نوجوانان و تجدید میثاق دوباره با شهدا از هدف‌های اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش‌آموزان شهید استان بوشهر است.

اجلاسیه شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در قالب کنگره سرداران و ۲ هزارو ۱۲۱ شهید استان بوشهر برگزار شده‌است.

 استان بوشهر ۱۱۱شهید فرهنگی و ۴۷۰ شهید دانش‌آموز تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.