آغاز پویش اکرام ایتام و محسنین

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آغاز پویش اکرام ایتام و محسنین در کشور خبر داد.

پویش اکرام ایتام و محسنین امروز فعالیت خود را آغاز کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بر اساس این طرح در کشور یک میلیون نفر و در استان همدان ۳۱ هزار نفر از ایتام تا پایان سال تحت حمایت و کمک‌های مادی افراد خیر و نیکوکار قرار می گیرند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در مراسم رسمی اغاز پویش طرح اکرام ایتام ومحسنین گفت: اجرای این طرح تا پایان سال بعنوان اولویت نخست فرمانداران اعلام شده است.

دهقان نیری مدیرکل صدا وسیمای مرکز همدان نیز گفت: باید سازوکاری طراحی شود تا کار‌های عام المنفعه وخیر خواهانه مردمی‌تر شود ودر کنار ان موسسات مالی و یا بانکی قرض الحسنه هم با سپرده گذاری مردم برای کمک به تامین نیاز‌های ایتام تشکیل شود.

پور داوود مدیرکل اموزش وپرورش استان هم گفت: بستر اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه و آموزشگاه استان فراهم است.

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در لوحی از کوشش ویژه و همت خالصانه صدا و سیمای مرکز همدان در راستای همکاری و همفکری برا‌ی اجرای برنامه‌ها و اهداف کمیته امداد در استان از دکتر دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان قدردانی کرد.

همچنین به پاس حمایت های صدا وسیما ی مرکز همدان و اداره کل اموزش وپرورش از اجرای طرح اکرام ایتام ومحسنین، رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور لوح سپاس به آنان اهدا کرد.

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.