رحمانی مطرح کرد:

وزارت صمت آماده برای اجرای ماده ۷ قانون بهبود مستمر

وزیر صمت گفت:  دستگاه‌ها موظف به اجرایی کردن ماده ۷ قانون بهبود مستمر ساماندهی و کاهش مراجعات نمایندگان به دستگاه‌ها هستند.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا رحمانی وزیر صمت در نودومین نشست شورای گفت و گو‌ بخش خصوصی اظهار کرد: دستگاه‌ها موظف به اجرایی کردن ماده ۷ قانون بهبود مستمر ساماندهی و کاهش مراجعات نمایندگان به دستگاه‌ها هستند.

رحمانی در این نشست با عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، تصریح کرد: درباره ماده ۷ قانون بهبود مستمر بخش تولید و کار و کاهش مراجعات نمایندگان بخش‌های مختلف به دستگاه‌ها در کشور وزارت صمت از حیث سامانه ها با مشکلاتی روبه رو نیست اما تحقق این رویه اراده همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

وی در ادامه گفت: در شرایط جدید یکی از راه‌های مقابله با تحریم و جنگ اقتصادی این است که همه دستگاه‌ها باید در اجرای ماده ۷ وارد عمل شوند و دوستان اگر مانعی در این مسیر می‌بینند به ما اطلاع دهند از این رو ما هیچ مشکلی در اجرای این ماده نداریم.

ناهماهنگی دستگاه های اجرایی با وزارت صمت برای ماده ۷ قانون بهبود مستمر ساماندهی

زندی زاده مدیر داده‌های وزارت صمت، تصریح کرد: وزارت صمت در مسیر تحقق ماده ۷ تمام رویکردهای خود را انجام داده است اما نهادها در این مسیر همراه وزارت صمت نیستند این در حالی است که این رویه در سازمان استاندارد در حال اجرایی شدن است اما متاسفانه همکاری موثری از سوی سایر دستگاه‌ها در این مسیر صورت نگرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار