در بیانیه‌ای اعلام شد؛

اعلام آمادگی ۱۴ هزار دانشجو معلم برای انتقام سخت از آمریکا

14 هزار دانشجو معلم برای انتقام سخت از آمریکا اعلام آمادگی کردند.

به گزارش حوزه  احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  ۱۴ هزار دانشجو معلم، در بیانیه‌ای برای انتقام سخت از آمریکا اعلام آمادگی کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی

امام خامنه ای(حفظه الله)

سلام علیکم

شهادت آرزوی مجاهدان راه خدایی است که دل در گرو رضایت او گذاشته اند و عهد تاریخی خود را به خون وجود خویش امضا نمودند.

آقاجان!

شهادت سردار پرافتخار اسلام و یاریگر مظلومان و مستضعفین جهان، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، چشمانمان را پر از اشک و دلهایمان را پراز اندوه سنگین نموده است.

اگر چه شهادت، آرزوی دیرین این عارف مجاهد بود، اما شهادت ایشان توسط شقی ترین انسان‌ها، وجودمان را مالامال از خشمی انقلابی نموده است که این زخم ، جز با انتقامی سخت از دژخیمان آلوده به خون مظلومان التیام نمی یابد.

لذا ما دانشجومعلمان و دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان به وصیت آن شهید سرافراز و با تاسی از ۱۲۰۰ شهید دانشجو معلم ضمن تجدید میثاق بر وعده تربیت نسلی انقلابی و مومن به راه اسلام عزیز، از رهبر و مولایمان میخواهیم، که اسباب فراهم آمدن شرایطی برای حضورمان جهت مبارزه مستقیم و رودرو با امریکا و رژیم جنایتکار اسرائیل را فراهم آورید تا ما نیز به حکم«مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا»، انتظار وصال محبوبمان را به فتح بیت المقدس متصل نماییم و اگر در این راه، مقبول افتاد، خون خود را در این راه پرافتخار تقدیم حضرت حق نماییم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار