تامین تجهیزات ویژه برای جانبازان نخاعی توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزی

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران از تامین تجهیزات و ملزومات مورد نیاز انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان بر اساس انعقاد تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

تامین تجهیزات ویژه برای جانبازان نخاعی توسط هیات امنای صرفه‌جویی ارزیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی یوسفی، رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بعد از ظهر روز گذشته در انجمن جانبازان نخاعی ایران در حاشیه انعقاد تفاهم نامه با بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه صبر، تحمل و فداکاری جانبازان و خانواده آنان وصف شدنی نیست، اظهار کرد: پس از گذشت سال‌ها هنوز هم جانبازان عزیز کشورمان در مسیر آزمایش سختی قرار گرفته‌اند و بی‌تردید خدای متعال اجر و پاداش ویژه‌ای به آن‌ها در آخرت اعطا می‌کند.

او افزود: به یاری خداوند متعال طی انعقاد تفاهم نامه‌ای با بنیاد شهید و امور ایثارگران از این پس برخی از اقلام ضروری آن‌ها توسط هیات امنای صرفه جویی ارزی تامین می‌شود.

رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران بیان کرد: طی جلسه‌ای که با انجمن جانبازان نخاعی ایرانیان داشتیم اولویت آن‌ها مبنی بر تهیه تجهیزاتی همچون تشک مواج، ویلچر و ... است که انشاالله با مساعدت‌های وزارت بهداشت این اقلام هرچه سریع‌تر برای آن‌ها تامین می‌شود.

گفتنی است، همکاری برای تهیه و خرید و ترخیص کالا‌های پزشکی در حدود اختیارات و تعهدات موضوع قرارداد هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران و بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده است.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار