عدم افزایش کرایه در بخش حمل ونقل کالا و مسافر استان اردبیل

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل از عدم افزایش نرخ کرایه‌ها در بخش حمل ونقل کالا و مسافر در استان اردبیل خبر داد.

رضا شیرین زاده، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه در بخش حمل ونقل کالا نرخ کرایه‌ها براساس تن کیلومتر تعریف شده و در سال‌های گذشته کرایه‌ها متناسب با نرخ تورم تعیین گردیده است گفت: در این بخش هیچگونه افزایش کرایه نخواهیم داشت و کرایه کالا‌های استان همان کرایه‌های قبلی خواهد بود لذا شرکت‌ها و رانندگان مکلف هستند قوانین را در این حوزه رعایت کنند.

او با اشاره به اینکه در زمینه حمل ونقل مسافر نیز هر ساله افزایش نرخ‌ها از طریق کانون انجمن‌های صنفی مسافربری کشور تعیین و به شرکت‌های حمل و نقل مسافر اعلام شده است تصریح کرد: در حال حاضر هیچگونه افزایش کرایه در بخش حمل ونقل مسافر نیز نخواهیم داشت و براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور هیچ دستگاه و موسسه‌ای اجازه افزایش نرخ کالا را بدون مجوز تنظیم بازار در استان اردبیل نخواهد داشت.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان اردبیل هرگونه افزایش کرایه در بخش حمل ونقل کالا و مسافر در استان را کاملا غیر قانونی عنوان کرد و اظهار داشت: با متخلفان در این حوزه از طریق این اداره کل و تعزیرات حکومتی و سایر دستگاه‌های نظارتی به شدت برخورد خواهد شد.

شیرین زاده از مردم و مسافران خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه شکایت خود را به دفاتر نمایندگی این اداره کل، پایانه بار شهرک حمل ونقل و دفاتر نمایندگی در ترمینال اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی و مطمئن باشند که بامتخلفان قاطعانه برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.