مشاور ارشد رهبر معظم انقلاب:

آمریکاییها، صهیونیست ها و سعودی‌ها روزها و شبهای سختی خواهند داشت

سرلشکر رحیم صفوی گفت:آمریکاییها ،صهیونیست ها و سعودی‌ها خوشحال نباشند که روزها و شبهای سختی را در پیش خواهند داشت، آمریکایی‌ها مجبورند منطقه غرب اسیا را با فضاحت ترک کنند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار سرلشکر رحیم صفوی مشاور ارشد رهبر معظم انقلاب اسلامی در اجتماع بزرگ مردم این شهر در میدان امام خمینی (ره) گفت : امروز در این هوای بارانی شما با این حضور گسترده و عظیم خود نشان دادید که در زیر باران و برف و انبوهی از غم و اندوه می‌ایید و ازشرف و اقتدار کشورتان دفاع میکنید .

سردار صفوی افزود : با شهادت حاج قاسم سلیمانی و سردار ابو مهدی المهندس هزاران جوان عراقی و سوری و یمنی و لبنانی و ایرانی جایگزین آن‌ها می شوند همان گونه که با شهادت مظلومانه این عزیزان هزاران چشمه مقاومت از سراسر جهان در حال جوشیدن است ، از سواحل مدیترانه تا خلیج فارس خون جوانان به جوش آمده و اماده انتقام از ابلیسان هستند . 

او گفت : این شهادت ها برخی ازسیاسیون منطقه را از رخوت خارج کرده و درخواست خروج نیرو‌های بیگانه از منطقه  را مطالبه می کنند.

مشاور عالی رهبر انقلاب با اشاره به اینکه امر رهبر انقلاب بر قلب مسلمین تاثیر گذار است ادامه داد :  امروز در سراسر جهان انسان ها‌ی حق جو و حق بین این جنایت آمریکایی را محکوم میکنند حتی در خود امریکا افراد زیادی این اقدام تروریستی را محکوم می کنند و بدنبال آن هزاران نیروی تروریست امریکایی در پایگاههایشان از ترس می لرزند و این ترس زمینه ساز نابودی آن‌ها است.

سردار سید یحیی رحیم صفوی با بیان اینکه  شهید قاسم سلیمانی دوست و همرزم سرداران شهید شما مردم اصفهان بودگفت : شهید  سلیمانی سردار بزرگ اسلام بود و اندیشه و تفکر والایی داشت و رفتار و اخلاص و شجاعتش مثال زدنی بود، او کسی بود که تفکر قرانی و اسلامی داشت و در عقیده سیاسیش پیرو رهبری بود او در میان همه سیاسیون از یک خرد سیاسی و اندیشه بزرگی برخوردار بود، در سخنرانی یک ناطق و حماسه سرا بود ، او یک بسیجی رقیق القلب و مومن بود و این  از محبت و تواضعش در برابر فرزندان شهداء مشهود بود .

رحیم صفوی افزود : 40 سال مجاهدت بی امان در خطوط مقدم در راه خدا و امنیت منطقه‌ای از کار‌های بزرگ سردار سلیمانی بود و در براندازی داعش و حفظ اماکن متبرک اسلام نقش محوری داشت و به شیعه بسیجی تفکر بسیجی را آموخت و در کنارش هم به آن‌ها اموزش نظامی داد و با همکاری نیرو‌های مردمی جلوی متجاوزان را گرفت همانگونه که  ۲۲ تیپ حشد الشعبی را سازماندهی کرد، در حالی که داعشی‌ها بدترین جنایات را در منطقه انجام میدادند اوو همرزمانش تمام قد در برابرشان ایستادگی کردند و نگذاشتند دست پلید متجاوزان به کشورمان برسد.

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خطاب به مردم اصفهان گفت : شما مردم با بصیرت اصفهانی ببنید آمریکا داعش را در منطقه ایجاد کرد، انها بودند که در افغانستان و عراق دخالت کردند و چند صد هزار نفر از مردم منطقه را کشتند و ۹ میلیون نفر را اواره کردند، این امریکایی‌ها هستند که در این منطقه دخالت میکنند نه ایران، امروز ترامپ انتقام سرنگونی داعش را از سردار سلیمانی میگیرد؟
آمریکا بداند که ملت ایران انتقام سختی از امریکا خواهد گرفت.

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد :خون پاک این ۱۰ نفر شهید، خون ملت‌ها و جبهه مقاومت اسلامی را به جوش خواهد آورد، قطعا مجاهدان افغانستانی سرانجام متجاوزان را از کشورشان بیرون خواهند کرد همانگونه که تجربه تا ریخی ملت شجاع عراق آنست که نیرو‌هایی انگلیسی را از عراق بیرون کردند، امروز هم عشایر و نیرو‌های آزاده عراقی آمریکایی‌ها را هم از عراق بیرون خواهند کرد.

سرلشکر یحیی رحیم صفوی گفت : آمریکایی‌ها صهیونیست‌ها و سعودی‌ها خوشحال نباشند که روز‌ها و شب‌های سختی را در پیش خواهند داشت و آمریکا بداند که ملت ایران انتقام سختی از امریکا خواهد گرفت و در نهایت ، آمریکایی‌ها مجبورند منطقه غرب اسیا را با فضاحت ترک کنند.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.