نماینده ولی فقیه در هرمزگان :

خون شهید سلیمانی به جریان مقاوت روح تازه ای بخشید

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: خون شهید سردار حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌ای به جریان مقاومت بخشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: شهادت سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روح تازه‌های به جریان مقاومت دمید.

حجت الاسلام عبادی زاده در مراسم گرامیداشت سردار قاسم سلیمانی در مسجد جامع بندرعباس افزود:استکبار قصد ایجاد آشفتگی در فضای کشور را داشت و خون سردار قاسم سلیمانی سبب وحدت و انسجام بیشتر امت اسلامی و جوانان خواهد شد.

او گفت:دشمن بداند اثر خون شهید اتحاد و یکپارچگی است و شهادت سردار سلیمانی سبب بیداری جامعه و تزریق فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت به امت اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان افزود:آمریکا همواره مرتکب خطا می‌شود وبه شهادت رساندن سردار قاسم سلیمانی بزرگترین اشتباه او بود که بی پاسخ نخواهد ماند.

عبادی زاده گفت: شهادت قاسم سلیمانی از حضورش  برای دشمن خطرناک‌تر است و این شهادت آرمان‌ها و باور‌های جبهه مقاومت و امت اسلامی را برای نابودی اسرائیل و آمریکا مستحکم‌تر کرد.

او افزود: حاکمیت جهانی اسلام و قرآن با خون شهید شتاب بیشتری خواهد یافت و جوانان کشور در این برهه مسئولیت سنگینی برای تداوم آرمان‌های سردار سلیمانی بر دوششان است.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان گفت: ملت ایران گوش به امر رهبر هستند و هر موقع وی فرمان بدهد با تمام قوا طومار استکبار جهانی را در هم خواهند پیچید.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.