ملی پوش قایقرانی: امکاناتی خوبی در قشم داریم/ امیدوارم سهمیه المپیک را کسب کنم

آقا میرزایی گفت: فدراسیون قایقرانی امکانات خوبی را برای ما در جزیره قشم فراهم کرده و امیدوارم سهمیه المپیک ۲۰۲۰ را کسب کنم.

علی آقا میرزایی عضو تیم ملی قایقرانی کایاک در گفت‌وگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمرینات این روز های تیم ملی اظهار داشت: از روز دوشنبه برای تمرینات به جزیره قشم آمده ایم و قرار است تا اواسط اسفند ماه در قشم حضور داشته باشیم.

او افزود: وضعیت تمرین در قشم خوب و امکانات خوبی داریم و برای سومین بار است که تمرینات خود را در این جزیره پیگیری می کنیم. چند سالی می‌شود که به علت کمبود بودجه اردو‌های برون مرزی لغو شده و معمولا سعی می‌کنیم اردو‌ها را خارج از تهران برگزار کنیم.

ملی پوش قایقرانی با اشاره به برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک بیان کرد: رقابت های کسب سهمیه المپیک در مجارستان برگزار و ما در بخش چهار نفره ۵۰۰ متر شرکت کردیم که متاسفانه نتوانستیم سهمیه را کسب کنیم و در حال حاضر برای مسابقات آسیایی تایلند که در دهه اول فروردین ماه برگزار می شود آماده می‌شویم.

او ادامه داد: قرار است در تک نفره ۱۰۰۰ متر، دو نفره ۱۰۰۰ متر و تک نفره ۲۰۰ متر برای کسب سهمیه توکیو ۲۰۲۰ رقابت کنیم. برای کسب سهمیه باید مدال طلا را به دست بیاورم و امیدوارم با تمریناتی که پیش رو دارم بتوانم نتیجه خیلی خوبی را در مسابقات کسب کنم.

آقا میرزایی خاطر نشان کرد: فدراسیون تمام سعی خود را کرده تا بهترین شرایط را برای ما به مهیا کند، در حال حاضر شرایط خوبی داریم و تمام فکرمان این است که برای کشورمان سهمیه المپیک را کسب کنیم. حدود ۱۳ سال است که قایقرانی می‌کنم و برنامه دارم تا المپیک ۲۰۲۴ به ورزش حرفه‌ای ادامه بدهم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار