رییس کمیته امداد کشورخبر داد؛

پیشنهاد افزایش ۵۰ درصدی مستمری مددجویان به دولت و مجلس

مرتضی بختیاری از پیشنهاد ارائه شده این نهاد در جهت افزایش ۵۰ درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد امام خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز پنجشنبه ۱۲ دی ماه در حاشیه افتتاح و تحویل واحد‌های مسکونی سیلزدگان مازندران در ساری ،گفت: در حال حاضر بودجه کل کشور در کمیسیون تلفیق مطرح است، درخواست‌هایی هم به دولت و مجلس ارائه کرده ایم و از جمله درخواست‌های ما افزایش مستمری مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی است، چون در بحث زیر پوشش هم بهزیستی و هم کمیته امداد مشترکات دارند.

او افزود:بخشی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال آینده برای مددجویان به بودجه‌ای که دولت به مجلس ارائه کرده، برمی گردد.

بختیاری گفت: اعتقادما بر این است که نیاز است مستمری مددجویان با توجه به تورم و مشکلات معیشتی موجود در سال ۹۹ افزایش پیدا کند و پیشنهاد ما افزایش ۵۰ درصدی است که امیدواریم از محل تبصره ۱۴ و باقی زمینه‌ها این اتفاق بیفتد.

او افزود: همراهی دولت و مجلس و نمایندگان مجلس همراهی خوبی بود، اما انتظارمان این است در این قسمت توجه ویژه شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: ۴۸۲ واحد مسکونی که از سوی کمیته امداد با همراهی سپاه کربلای مازندران و بسیج سازندگی، بخشی احداث و بخشی مرمت شده اند، امروز تحویل مددجویان سیلزده کمیته امداد بخش رودپی روستای مرزرود ساری شد.
بیشتر بخوانید:طرح امواج بهشت باید در تمام کشور فراگیر شود


انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.