جنگ اقتصادی دشمنان با ایران یک واقعیت اجتناب ناپذیر است

فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در جلسه شورای اداری، جنگ اقتصادی دشمنان با ایران را یک واقعیت اجتناب ناپذیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محسن بیرانوند فرماندار شهرستان بندر ماهشهر در جلسه شورای اداری که با حضور شیرکوند معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و امور زیربنایی معاون اول رئیس جمهور، معاونان استاندار خوزستان و نماینده این شهرستان برگزار شد، گفت: امیدواریم سفر روسا و معاونان هیئت دولت منشا خیر و برکت و سبب تحولی مثبت نسبت به گذشته در شهرستان شاهد باشیم.

او افزود: دیشب جلسه‌ای در منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر و با حضور مدیرعاملان مجتمع‌های پتروشیمی برگزار شد که ان شاءالله خروجی این جلسات منجر به ایجاد و رونق اشتغال و خدمات در حوزه‌های مختلف اجتماعی برای شهروندان منطقه شود.

بیرانوند اظهار داشت: در چند سال اخیر کشور در شرایط ویژه به سر می‌برد و دشمنان ایران از بدو انقلاب در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و... دشمنی داشته اند و سعی کرده اند جمهوری اسلامی ایران را از پای در بیاورند.

این مقام مسئول ادامه داد: استقامت مردم ما باعث شده فشار‌های دشمنان به نتیجه نرسد، ضمن اینکه رویکرد دشمن متفاوت‌تر شده و وارد یک جنگ تمام عیار اقتصادی شده و یک واقعیت اجتناب ناپذیر است.

فرماندار شهرستان ماهشهر تصریح کرد: در وضعیت جنگ اقتصادی، قطعا شرایط خاص خود را دارد و باید کشور خود را برای یک شرایطی آماده کند که متناسب با آن وضعیت باشد.

محسن بیرانوند بیان داشت: کشور باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است، به دنبال برنامه‌هایی باشیم که بتوانیم اختیارات محلی را افزایش و بروکراسی اداری را کاهش دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.