"چراغ قرمز" ،مستندی بر اساس یک پرونده واقعی

تهیه کننده مستند داستانی چراغ قرمز گفت: این مستند بر اساس یک پرونده واقعی در اصفهان ساخته شده است و دلایل و عواقب خلافکاری را در جامعه ریشه یابی می‌کند.

مجتبی رشوند، تهیه کننده مستند داستانی چراغ قرمز در گفت و گو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:مستند چراغ قرمز بر اساس یک پرونده واقعی در اصفهان ساخته شده است و دلایل و عواقب خلافکاری را در جامعه ریشه یابی می‌کند.
 
 مدیر عامل موسسه ناجی هنر گفت:سال‌های سال مستند‌های زیادی تولید کردیم، اما این نوع مستند با این نگاه یا خیلی کم است یا اصلا ساخته نشده است. این مستند با هدف پیشگیری از جرم و آسیب‌های اجتماعی و برای مخاطب عام ساخته شده است که به زودی آماده پخش از تلویزیون می‌باشد.

او درباره ساخت این مستند بیان کرد:ساخت این مستند حدود ۶ ماه طول کشیده است، موضوع این مستند به پرونده چند سارق مسلح در اصفهان و استان‌های دیگر می‌پردازد و مسیر‌های گمراهی این افراد را ریشه یابی می‌کند و می‌تواند برای جوان‌ها درس عبرت باشد.

تهیه کننده مستند داستانی چراغ قرمز ادامه داد: این پرونده اساسا در اصفهان شکل گرفته است، اکرا ان خصوصی این مستند در مجموعه سینمایی سیتی سنتردر آبانماه انجام گرفت. در پایان از کارگردان این مستند آقای محمد یاسر پارسا همچنین سرهنگ حسین زاده و سردار معصوم بیگی بابت نگاه دقیق و هوشمندانه رسانه‌ای تشکر میکنم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار