تحلیلگر مسائل عراق: حمله هوایی آمریکا به عراق، به ضرر واشنگتن است + فیلم

یکی از تحلیلگران مسائل عراق در شبکه بی‌بی‌سی فارسی، عواقب حمله آمریکا به عراق را تحلیل کرد.

تحلیلگر مسائل عراق: حمله هوایی آمریکا به عراق به نفع واشنگتن نیست + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، «نجاح محمدعلی» تحلیلگر مسائل عراق با حضور در یکی از برنامه‌های شبکه بی‌بی‌سی فارسی، درباره عواقب حمله هوایی آمریکا به عراق صحبت کرد. 

این تحلیلگر گفت: این حمله به نفع آمریکا نخواهد بود. آمریکایی‌ها به دنبال تقسیم عراق هستند. آنها می‌خواهند با اعلام یک اقلیم در استان الانبار، پناهندگان فلسطینی را در آنجا مستقر کنند.

 

 

 


بیشتر بخوانید: مناظره شنیدنی کارشناسان شبکه الجزیره درباره ایران + فیلم


 

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۰ دی ۱۳۹۸
درماه چقدرحقوق می گیری
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۳:۵۷ ۱۰ دی ۱۳۹۸
امید هست مسولین آتش زدن پرچم عزیز کشورمون به دست عراقیها و خرابکاریهای که در ایران انجام میدن رو فراموش نکنن...عراقیها همیشه فراموشکارن و دلاوریهای کشور عزیزمونو در برابر داعش رو خیلی زود فراموش کردن
Iran (Islamic Republic of)
فقط خدا
۱۳:۳۶ ۱۰ دی ۱۳۹۸
این مرد بزرگوار بسیار منصف و ایران دوست است اکر این نوع تفکر در بدنه نظام سیاسی و ساختار ذهنی مردم کشور دوست و برادر عراق نهادینه شود سالها در زیر سایه حضرت سید الشهدا یا برادری زندگی خواهیم کرد انشاالله برای این برادر ارزشمند وفرهیخته که تا کنون در مناظرات پشت ایران را خالی نکرده است آرزوی سلامتی وسعادت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آمریکا هیچ وقت برایش جان بی‌گناه کشورهای دیگه مهم نبود .بدبخت کسی است که به طناب پوسیده آمریکا وصل شود .در خود آمریکا جنگ داخلی است .همه به جان هم افتاده آند . آمریکا الان مثل کوه آتشفشانی میماند که هر آن ممکنه فعال شود .ناامن . بیکاری .تیراندازی .
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۱:۱۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر امریکا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۰ دی ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا
آخرین اخبار