بسته اخبار حوادث قزوین امروز نهم دی ۹۸؛

کشف ۷ هزار لیتر سوخت قاچاق / یک کشته و سه مجروح در حواث رانندگی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نهم دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی تاکستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در جاده اسفرورین یک دستگاه کامیون ایسوزو را متوقف و در بازرسی از آن ۵ هزار لیتر گازوئیل خارج از شبکه عرضه سوخت کشف کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: کارشناسان ارزش تقریبی سوخت کشف شده را بیش از ۷۰ میلیون ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد: خودروی حامل سوخت توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بوئین زهرا

سرهنگ حسین رشید تبار فرمانده انتظامی بوئین زهرا گفت: روز گذشته ماموران یگان امداد این فرماندهی هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در جاده چرم سازی به یک دستگاه خاور مشکوک شدند و در بازرسی از آن ۲ هزار لیتر گازوئیل که فاقد هر گونه مجوز حمل بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی بوئین زهرا با اشاره به توقیف خودرو خاطر نشان کرد: راننده متخلف پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

جان باختن راننده وانت نیسان در برخورد با کامیون در قزوین

سرهنگ نصراله بیگلری رئیس پلیس راه استان گفت: ساعت ۸ صبح امروز در لاین شمالی محور قزوین – همدان حوالی روستای کهک بر اثر برخورد یک دستگاه وانت نیسان با کامیون بنز، راننده وانت نیسان به علت شدت ضربات وارده در دم فوت کرد.

او افزود: کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه را بی توجهی به جلو راننده وانت نیسان اعلام کردند.

واژگونی خودروی سمند ۳ مجروح بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: دیشب در سه راهی شامی شاپ به سمت سه راهی نرجه یک دستگاه خودروی سمند واژگون شد که در این سانحه راننده خودرو و ۲ سرنشین که همگی از اعضای شورای شهر آوج، آبگرم و بوئین زهرا بودند مجروح و به مراکز امدادی منتقل شدند.

سرهنگ نصراله بیگلری افزود: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه، علت این حادثه بی توجهی به جلو راننده بوده است.

سرهنگ بیگلری به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئن را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه درحین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار