عابدینی: امید زیادی به کسب سهمیه المپیک داریم

ملی پوش اسلحه سابرگفت: امتیازات خوبی گرفته ایم و امید زیادی به کسب سهمیه المپیک داریم.

مجتبی عابدینی ملی پوش اسلحه سابر در گفتگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره تمرینات تیم ملی شمشیربازی اظهار داشت: اردوی تیم اسلحه سابر شروع شده و زیر نظر پیمان فخری سرمربی و امین قربانی کمک مربی تمرین می‌کنیم.

عابدینی ادامه داد: وضعیت برای سهمیه المپیک خوب است، امتیاز خوبی گرفتیم و ان شاالله با شروع مسابقات از اوایل اسفند تا ۵ فرودین ۳ مسابقه در پیش داریم که هر ۱۵ روز یک بار انجام می‌شود و ۵ فروردین آخرین مسابقه انتخابی المپیک در بخش تیمی را خواهیم داشت.

ملی پوش اسلحه سابر گفت: مسابقات در کشورهای لهستان، ایتالیا و مجارستان برگزار می‌شود و در هر سه مسابقه امیدوار به کسب سهمیه المپیک هستیم.

او با اشاره به کمبود‌هایی که برای تیم ملی وجود دارد گفت: لیگ پویایی نداریم و سال در حال تمام شدن است، اما از لیگ خبری نیست.

ملی پوش اسلحه سابر ادامه داد: از سلطانی فر و صالحی امیری، وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک شنیده ایم که قرار است ماهیانه حقوقی به ورزشکاران اختصاص بدهند و این خبر برای ورزشکاران بسیار خوشایند است.

عابدینی با پاسخ به این پرسش که قرار است تا چه زمانی به ورزش حرفه‌ای خود ادامه دهد، گفت: تا جایی که بتوانم به ورزش کشورم خدمت کرده و افتخارآفرینی می کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار