دریادار سیاری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

راهی که شهید رحمانی رفت پر از عزت و اقتدار بود

رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: راهی که شهید رحمانی رفت، پر از عزت و اقتدار بود و امیدواریم تمامی رزمندگان این مسیر پر افتخار را دنبال کنند.

راهی که شهید رحمانی رفت پر از عزت و اقتدار بودامیر دریادار حبیب‌الله سیاری رئیس ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شهادت خلبان شهید محمدرضا رحمانی گفت: خلبانان این مرزو بوم تیز پرواز، شجاع، ایثارگر و عاشق خدمت هستند و شهید رحمانی هم از این قشر بود.

او افزود: شهید رحمانی جوانی مومن، متعهد و پا در رکاب و عاشق آموزش و تربیت خلبانان جوان با روحیه بالا بود؛ درست است که محمدرضا رحمانی را از دست دادیم و واقعا کمبود او را احساس می‌کنیم، اما باید بدانیم راهی که این شهید رفت، پر از عزت و اقتدار بود و امیدواریم تمامی رزمندگان این مسیر پر افتخار را دنبال کنند.

امیر دریادار سیاری در پاسخ به این سوال که وقتی خبر شهادت محمدرضا رحمانی را شنیدید چه احساسی داشتید، اظهار کرد: قطعا چنین خبری هر انسانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد، اما در عین حال این پیام را می‌دهد که انسان‌هایی هستند که برای عزت، اقتدار و امنیت کشور آماده اند و با حضورشان امنیت کشور ما بر قرار است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار