برگزاری مشاوره فردی و گروهی برای مددجویان مازندرانی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت:۷ هزار و ۴۷۱ جلسه  مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی ۹ ماه امسال برای ۹  هزار و ۷۳۰ مددجوی تحت حمایت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: هدف از برگزاری جلسات مشاوره، کاهش آسیب‌های اجتماعی وسیعی در بهبود سلامت روانی مددجویان تحت حمایت است.

او افزود: افراد بهره‌مند شده از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی شامل زنان سرپرست خانوار، دانش آموزان، دانشجویان، سالمندان، نوعروسان، جوانان در آستانه ازدواج بوده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: از مجموع افراد بهره‌مند شده از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی ۵۷۹ دانش آموز تحت حمایت به منظور کسب موفقیت‌های تحصیلی، حل مشکلات درسی، انتخاب رشته تحصیلی مناسب، آمادگی جهت شرکت در کنکور، مهارت‌های زندگی از این خدمات برخوردار شدند.

او به ارائه خدمات مشاوره و راهنمایی فردی برای ۴۸۶۶ مددجو اشاره کرد و افزود: مشاوره فردی در زمینه‌هایی ماننداختلالات افسردگی و اضطراب، مشاوره قبل از ازدواج، مشکلات خانوادگی، اختلالات رشدی، مشکلات تحصیلی، مشاوره شغلی به مددجویان در ۹ ماه امسال برگزار شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: ۴۸۶۴ مددجو نیز از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی در بخش‌های فرزندپروری، مهارت زندگی، اختلالات روانی، سلامت اجتماعی، مهارت‌های قبل و پس از ازدواج در ۹ ماه امسال بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه ازمجموع افرادا بهره‌مند شده از خدمات، به ۱۲۰۹ مددجو نیز خدمات مشاوره‌ای کلینیک‌های تخصصی روانشناختی ارائه شد، گفت: مددجویان به منظوردرمان و حل مشکلاتشان به صورت رایگان به کلینک‌های تخصصی روانشناختی، مراجعه و از خدمات مشاوره‌ای بهره مند می‌شوند.

کوچکی افزود: در مازندران ۸۱ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.