برفروبی گسترده در جاده کندوان

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: جاده ارتباطی کندوان در ۲۰ مرحله با ۳۰۰ تن نمک برف روبی شد.  

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهدی صفایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس گفت: با توجه به ورود توده هوای سرد به کشور در طی ۱۲ ساعت گذشته و بارش برف در محور کندوان، ۲۲ کیلومتر از این محور از سوی راهداران در ۲۰ مرحله با ۳۰۰ تن نمک برفروبی شد.

او افزود: این اداره به منظور حفظ ایمنی جاده‌ها و تردد روان وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز سوانح رانندگی با کلیه امکانات و اکیپ‌های راهداری خود آمادگی کامل برای عملیات راهداری را دارد.

صفایی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ اکیپ راهداری در قالب ۱۳ ماشین آلات و ۲۰ راهدار در محور‌های مواصلاتی  شهرستان چالوس در حال اجرای عملیات راهداری زمستانی هستند، طول محور‌های برفگیر شهرستان را ۳۰۰ کیلومتر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر ۴ راهدارخانه در محور‌های مواصلاتی تجهیز شده و آماده سرویس دهی به مسافران و در راه ماندگان است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان چالوس افزود: براثر بارش شدید و جلوگیری از مسدود شدن محور این اداره با ارسال ماشین آلات خود جهت تعامل به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز اقدام تا در برفروبی و نمک پاشی و باز ماندن محور و تردد روان کمک کرد.  

صفایی به شماره پیام کوتاه اداره کل اشاره  کرد و گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور چالوس را دارند می‌توانند علاوه بر شماره ۱۴۱، از طریق سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۰۱۴۱ از شرایط جاده و جوی محور اطلاع حاصل کنند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار