احداث ۱۷۰۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن برای لرستانی‌ها

مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از احداث۱۷۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن برای لرستانی‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مسعود رضایی  مدیرکل بنیاد مسکن لرستان گفت: بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که با سازمان برنامه و بودجه کشور بسته‌ایم، قرار است که دو هزار واحد مسکونی برای محرومان استان بسازیم که برای اجرای این طرح ۴۰ میلیون تومان تسهیلات و ۲۵ میلیون تومان بلاعوض در نظر گرفته شده است.

او افزود: این طرح در واقع برای واحد‌های فرسوده و ساکنان روستا‌های محروم و دورافتاده‌ای است که تاکنون نتوانسته‌اند از تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان لرستان عنوان کرد: فرایند شناسایی واحد‌های فرسوده در حال انجام است که تاکنون هزار و ۷۰۰ واحد شناسایی شده است.

او بیان کرد: علاوه بر موارد گفته شده هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی نیز در قالب طرح «اقدام ملی مسکن» در هشت شهرستان استان لرستان احداث می‌شود که مقدمات و هماهنگی‌های مربوط به آن در حال انجام است.

او افزود: برای بررسی و تحلیل زمین‌هایی که قرار است این طرح در آن‌ها اجرا شود هفته گذشته تفاهم‌نامه‌ای با راه و شهرسازی منعقد کردیم و درصددیم که هر چه سریع‌تر عملیات احداث این واحد‌ها در استان آغاز شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.