برگزاری نمایشگاه «پژوهش در نشریات» در کتابخانه‌ مرجع کانون

نمایشگاهی از نشریه‌های پژوهشی با موضوعات مختلف حوزه فرهنگ و هنر در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، نمایشگاهی از نشریه‌های پژوهشی با موضوعات مختلف حوزه فرهنگ و هنر در کتابخانه‌ مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شده است.در این نمایشگاه در مجموع ٥١ عنوان نشریه با موضوع پژوهش در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

 این نمایشگاه به بهانه‌ هفته‌ پژوهش که از ۲۵ آذر تا اول دی هر سال برگزار می‌شود، برپا شده است و در آن نشریه‌هایی از قبیل پژوهش‌نامه «روشنان پژوهش»، «انشا و نویسندگی»، مجموعه مقالات «ادبیات کودک امروز و کودک دیروز»، «نشان»، «تئاتر»، «هنرمعماری» و... به نمایش درآمده است.

کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هر ماه منتخبی از آثار خود با موضوعات مختلف را در قالب نمایشگاه‌ در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

نمایشگاه «پژوهش در نشریات» ویژه‌ ماه دی ۱۳۹۸ برپا شده و روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح تا ۱۶ پذیرای علاقه‌مندان است.

کتابخانه مرجع کانون در خیابان شهید بهشتی، خیابان خالد اسلامبولی (وزرا)،مجتمع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار